Gå til innhold

Om å stille i kjole og hvitt eller ei..

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg syns det er så klokt av retten å forhindre at tiltalte stiller i den latterlige kjole-og-hvitt-habbitten jeg? Alle har fått med seg at figuren har kjøpt kostymet for en slikk og ingenting på nettet, og at den er prydet med medaljer med langt mindre heder og ære enn en gjennomsnittelig svømmemedalje fra fordums tid. Tiltalte derimot ville ikke vite at han ville framstå som den klovnen av en antisosial narsisist med tvangsforestillinger han mest sansynligvis blir vurdert å være.

Fortsetter under...

Gjest Nickløsheletida

''Vet ikke om jeg syns det er så klokt av retten å forhindre at tiltalte stiller i den latterlige kjole-og-hvitt-habbitten jeg?''

Jeg er ikke enig med deg. Kjole og hvitt er et festplagg og det er et hån mot de døde og deres pårørende og bruke et slikt plagg i retten.

Det er aldeles utelukket å la mannen spille klovn eller hva som helst i en så alvorlig drapssak. Retten er ikke et skuespill hvor man stiller med klovnedrakt eller sjakket.

Jeg er vel egentlig enig. Det er nok mitt behov for å sette mannen i en ydmykende posisjon som spiller inn.

Gjest segunda

Jeg er vel egentlig enig. Det er nok mitt behov for å sette mannen i en ydmykende posisjon som spiller inn.

Det behovet har jeg ingen problemer med å forstå, men samtidig så skal han ikke posere for noen i retten. Han burde hatt på seg stripet fangedrakt og lenker med jernkuler på fotleggene.

Det behovet har jeg ingen problemer med å forstå, men samtidig så skal han ikke posere for noen i retten. Han burde hatt på seg stripet fangedrakt og lenker med jernkuler på fotleggene.

''Han burde hatt på seg stripet fangedrakt og lenker med jernkuler på fotleggene.''

Jeg tror det bare er i Donald at fanger ser slik ut. Jeg ser for meg B-gjengen ;-)

Annonse

Gjest Hulderen

Jeg tror ikke han ville følt seg ydmyket. Mannen har et forskrudd verdensbilde, og ville bare følt seg overlegen og på topp. Klær skaper folk, og det er han helt klar over. Man responderer også på andres bekledning, enten man vil eller ikke.

Jeg tror ikke han ville følt seg ydmyket. Mannen har et forskrudd verdensbilde, og ville bare følt seg overlegen og på topp. Klær skaper folk, og det er han helt klar over. Man responderer også på andres bekledning, enten man vil eller ikke.

Det forklarer en hel del... ;0) *ser ned på habitten*

hehehehe

Gjest segunda

''Han burde hatt på seg stripet fangedrakt og lenker med jernkuler på fotleggene.''

Jeg tror det bare er i Donald at fanger ser slik ut. Jeg ser for meg B-gjengen ;-)

Det er nok riktig at jeg har dette fra Donald;-). Kommentaren var ikke særlig gjennomtenkt eller seriøs.

Terroristen forstår ikke at han gjør seg selv til latter. Hadde han hatt tilgang til media de siste ukene (noe det er bra han ikke har), så hadde det muligens gått opp for ham.

Det er jo nettopp derfor dette ville vært ydmykende. I sitt forvrengte hode ville uniformen bidra til å understreke hans grandiositet, men i kontakt med omverden ville det raskt gå opp for han at vi oppfatter habitten som en latterlig og en idiots valg av bekledning.

Terroristen forstår ikke at han gjør seg selv til latter. Hadde han hatt tilgang til media de siste ukene (noe det er bra han ikke har), så hadde det muligens gått opp for ham.

''Hadde han hatt tilgang til media de siste ukene (noe det er bra han ikke har), så hadde det muligens gått opp for ham.''

Jeg tror ikke det jeg. Han har jo uttalt at han ikke forventer at folk skal forstå nødvendigheten av handlingen hans nå, men at menneskeheten vil takke ham om 60 år...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...