Gå til innhold

Hvis tv'n og dataen sluttet å virke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tv'en bryr jeg meg fint lite om. Dvs ser jeg sjelden på. PC-krasj har jeg vært igjennom et par ganger og jeg har brukt mesteparten av tiden til å fortvile over å ikke kunne være på nettet. Hadde det gått litt tid, mer enn ei uke tror jeg at jeg ville blitt veldig aktiv :)

Annonse

Hadde ikke PC 2 +2 uker i sommer, og det gikk veldig greit. Ville nok savnet det hvis det var på permanent basis.

Ser lite på TV, så TV'en ville jeg ikke savnet noe særlig. Var uten TV 3 uker i sommer.

De ukene var jeg mer sammen med ungene og mannen, leste mer, var mer ute. Regner med at jeg hadde blitt flinkere til å gå/løpe turer uten data og TV.

I første omgang: Blitt frustrert.

I neste omgang: Fått tid til mange mye bedre gjøremål.

Feks lest en god bok, malt litt, spilt spill med barna mine.

Hver gang det har vært sånn strømløs time (husker ikke i farten hva det heter, men sånn hvor alle som vil skrur av strømmen en time, en dag i året), da har vi kost oss veldig og hver gang sagt at dette vil vi gjøre oftere! :-)

Annonse

Gjest Cariño

Da hadde jeg kanskje endelig fått begynt på en del ting som jeg her hatt liggende å vente veldig lenge. Skulle hatt sortert en haug esker og ryddet i gammelt tøy som jeg skal gi bort, ting som skal leveres til loppis osv :)

Har også ei hytte som skal males litt innvendig i år ++

Har meeeeeeer enn nok å gjøre.

Men det forutsetter at pc og tv-kræsjen varer noen dager da, en dag er rydde og trene litt først og så bok på soffan tid. Det går så veldig i et hver dag så litt slappe av med ei bok hadde smakt veldig godt nå :)

(ser for øvrig veldig lite på tv, men pc`n er brukt så godt som døgnet rundt)

Hvis tv'n hadde sluttet å virke, ville det sannsynligvis tatt ca et halvt år før jeg hadde oppdaget det...

Hvis dataen hadde sviktet, så står telefonnummeret til eldste tanteungen min oppført som nødnummer. Har til og med fått en liste over ting jeg skal prøve før jeg ringer (har blitt et par telefoner de siste årene, ja).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...