Gjest vil ha timeglassfigur Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Kjøpte meg en hold in truse fra Lindex, wow sier jeg bare. Endelig har jeg den midjen jeg bare kunne drømme om en annen fordel er at jeg blir fortere mett, er jo ikke plass til så mye mat nå, så da går jeg kanskje ned i vekt og? En annen ting er at jeg syns jeg virker slankere når jeg tar av meg trusen, flytter den på ting eller? Men en ting som bekymrer meg er, når den holder ting inne... kan den presse på organer og gjøre skade? Tenker på nyre og lever f.eks. Når jeg ligger kan det føles litt tungt å puste og, presser vel litt på lungene og, så sover ikke med den på da, men kjekt å ha på på dagtid, da sitter klærne så mye bedre. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 http://www.klikk.no/produkthjemmesider/shapeup/trening/article694345.ece Et MYE mer varig og fornuftig alternativ. Å skvise tarmene er dårlig butikk for fordøyelsen og vil etterhvert gi deg behov for ENDA strammere truse, fordi musklene ikke er vant til å måtte jobbe for å holde deg oppe. 0 Siter
meg__123! Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Tviler på at de selger slike om de ødelegger indre organer. Tror ikke det er noen fare 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.