Gå til innhold

Hvor ble det av Frp-tråden fra i går

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Erfaringsmessig vil jeg gjette på at "noen" ikke klarte å diskutere på en normal måte, og dermed ble tråden slettet...

Det var en god del "herk" fra you-know-who, men jeg tror ikke det var noen som svarte på noe av det. Jeg har ikke svart ham på mange uker.

Med vennlig hilsen

Gjest Nord og ned.

Det var en god del "herk" fra you-know-who, men jeg tror ikke det var noen som svarte på noe av det. Jeg har ikke svart ham på mange uker.

Med vennlig hilsen

''Det var en god del "herk" fra you-know-who''

LOL. ja det er sikert min skyld at WM fjrener en tråd som du selv starter og siden spanmer ned med flere titalls likelydende innlegg til en helt annen person..

----------------------------------------------------------------------

Vil du ikke ha med folk som motsier propagandaen din er det opp til deg, men da sitter du heller ikke å smusskaster meg hverken til shitten eller andre av dine latterlige fans.

Gjest Nord og ned.

Med vennlig hilsen

''har ikke svart ham på mange uker.''

Siste uker? Kanskje ikke så rart siden vennen din sørget for å få oss begge kastet ut ved hjelp av lange gråtkvale følesesladde monologer på webmasterforumet.

Har du like dårlige venner IRL?

Tror nemlig ikke at din nedspamming av WMs mailboks med krav hadde noe særlig effekt i så måte.

Hovedinnlegget var slik:

Frp-topp ville behandle muslimer psykiatrisk

''Leder i Buskerud Frp, Trond Røed, sendte i 2004 et dokument til 100 Frp-ere hvor han argumenterte for å behandle muslimer psykiatrisk og forby forkynnelse av islam.

Røed var på den tiden gruppeleder i Hurum Frp. Dokumentet «Islam - terrorens religion og ideologi» ble sendt til nesten 100 av hans partikollegaer, inkludert flere representanter på Stortinget, skriver VG.

I dokumentet åpnet han for å etablere egne psykiatriske behandlingsinstitusjoner som kan «drive med avprogrammering» av muslimer.''

Kilde: http://www.dagbladet.no/2011/08/17/nyheter/politikk/frp/17707413/

Det høres ut som noe Stalin kunne funnet på - han var jo kjent for å tvangsinnlegge folk på psykiatrisk.

At det er religionsfrihet i den norske Grunnloven har visst også gått ham hus forbi.

Og slike mennesker har tillitsverv i partiet !?! Og folk stemmer for ham/dem?

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest snekker andersen

Hovedinnlegget var slik:

Frp-topp ville behandle muslimer psykiatrisk

''Leder i Buskerud Frp, Trond Røed, sendte i 2004 et dokument til 100 Frp-ere hvor han argumenterte for å behandle muslimer psykiatrisk og forby forkynnelse av islam.

Røed var på den tiden gruppeleder i Hurum Frp. Dokumentet «Islam - terrorens religion og ideologi» ble sendt til nesten 100 av hans partikollegaer, inkludert flere representanter på Stortinget, skriver VG.

I dokumentet åpnet han for å etablere egne psykiatriske behandlingsinstitusjoner som kan «drive med avprogrammering» av muslimer.''

Kilde: http://www.dagbladet.no/2011/08/17/nyheter/politikk/frp/17707413/

Det høres ut som noe Stalin kunne funnet på - han var jo kjent for å tvangsinnlegge folk på psykiatrisk.

At det er religionsfrihet i den norske Grunnloven har visst også gått ham hus forbi.

Og slike mennesker har tillitsverv i partiet !?! Og folk stemmer for ham/dem?

Med vennlig hilsen

Jeg vet veldig god hva tråden handlet om, jeg bare lurte på hvor den ble av.

Og svaret mitt er det samme som i går:

Dette er en ikke-sak. hvorfor dra frem en 7 år gammel sak om et internt dokument der mange andre medlemmer av partiet kom med øyeblikkelige kritiske tilbakemeldinger og der dokumentet ble lagt død og begravet der og da

Ditt Frp-hat kjenner tydeligvis ingen grenser.

Gjest rett_vest

''Det var en god del "herk" fra you-know-who''

LOL. ja det er sikert min skyld at WM fjrener en tråd som du selv starter og siden spanmer ned med flere titalls likelydende innlegg til en helt annen person..

----------------------------------------------------------------------

Vil du ikke ha med folk som motsier propagandaen din er det opp til deg, men da sitter du heller ikke å smusskaster meg hverken til shitten eller andre av dine latterlige fans.

Slutt å krangle. Dere gir himmelretningene et dårlig rykte. :P

Med vennlig hilsen

Vel Sør, du gnålte noe voldsomt i den tråden og kverulerte som vanlig i innlegg etter innlegg. Webbis sa for en stund siden at de nå fremover ville slå ned på kverulering også.

Du skjønner ikke at du er en av årsakene til at trådene du er med i blir slettet.

Vel Sør, du gnålte noe voldsomt i den tråden og kverulerte som vanlig i innlegg etter innlegg. Webbis sa for en stund siden at de nå fremover ville slå ned på kverulering også.

Du skjønner ikke at du er en av årsakene til at trådene du er med i blir slettet.

Jeg ser du skriver litt i andre tråder også, mrxx. Det er fint, for i flere år var nær 100% av innleggene dine her på DOL sutring over Sør. En slik besettelse kan neppe være bra for helsen din.

Du vet, personfokuserte innlegg er jo heller ikke ønsket...

Gjest andegakk

Med vennlig hilsen

Tråden ble nok slettet på grunn av deg, sør. Det er det ingen tvil om. Det er ingen her som har fått slettet så mange tråder som deg. Det er direkte latterlig å prøve og skylde på andre.

Gjest Nord og ned.

Tråden ble nok slettet på grunn av deg, sør. Det er det ingen tvil om. Det er ingen her som har fått slettet så mange tråder som deg. Det er direkte latterlig å prøve og skylde på andre.

Selvsagt var det alle andres skyld (som vanlig).

Selv hadde han jo "bare" brutt to pålegg fra WM:

1. Å begrense antall innlegg pr.dag 2. Å la være å gjenta seg selv et utall ganger.

På 1700-tallet hadde han fått jobb som hoffnarr, men i dag er hans kompetanse rimelig overflødig.

Annonse

Gjest Moderator

Med vennlig hilsen

Vi aksepterer ikke at dere fortsetter med samme type atferd som dere ble utestengt for, inkl. mer eller mindre skjulte hint og negative omtaler av hverandre.

Gjest Moderator

''har ikke svart ham på mange uker.''

Siste uker? Kanskje ikke så rart siden vennen din sørget for å få oss begge kastet ut ved hjelp av lange gråtkvale følesesladde monologer på webmasterforumet.

Har du like dårlige venner IRL?

Tror nemlig ikke at din nedspamming av WMs mailboks med krav hadde noe særlig effekt i så måte.

Vi aksepterer ikke at dere fortsetter med samme type atferd som dere ble utestengt for, inkl. mer eller mindre skjulte hint og negative omtaler av hverandre.

Jeg har overhodet ikke svart ham på mange uker, på tross av en uendelig strøm av hans innlegg til meg, i "alle" tråder.

Jeg har heller ikke omtalt ham (verken negativt eller positivt).

Med vennlig hilsen

Jeg har overhodet ikke svart ham på mange uker, på tross av en uendelig strøm av hans innlegg til meg, i "alle" tråder.

Med vennlig hilsen

Nei, selvsagt ikke. For hvem er "you know who"?

Julenissen?

Gjest Moderator

Med vennlig hilsen

Du skrev følgende i denne tråden:

''Det var en god del "herk" fra you-know-who, men jeg tror ikke det var noen som svarte på noe av det. Jeg har ikke svart ham på mange uker.

''

Det er knapt nok noen som er i tvil om hvem du hinter om her. Vi vil ha slutt på dette umiddelbart.

Du skrev følgende i denne tråden:

''Det var en god del "herk" fra you-know-who, men jeg tror ikke det var noen som svarte på noe av det. Jeg har ikke svart ham på mange uker.

''

Det er knapt nok noen som er i tvil om hvem du hinter om her. Vi vil ha slutt på dette umiddelbart.

Ja, og det er det éne innlegget, hvor jeg nøytralt svarer at han skrev mange innlegg i den tråden som ble fjernet.

Det er ikke negativ omtale av ham, og ordet "herk" er valgt fordi som du ser har jeg en innboks med utallige personangrep.

Som sagt, jeg har ikke skrevet et eneste svar til ham på mange uker. (Og utenom det ene innlegget har jeg vel heller ikke omtalt ham.)

Med vennlig hilsen

HA! Morsom du? Jeg sier ikke at Sør er uten skyld, men alene om det er han ikke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...