Gå til innhold

Antall kalorier og karbo, amerikansk blanding

Anbefalte innlegg

Gjest Skal lage kakebunn

Kan noen hjelpe meg med dette tro. Jeg skal ha 250 gr av denne blandingen, hvor mange kalorier og antall karbohydrater blir det, noen som kan hjelpe meg. Er så håpløs på dette :(

Low Carb Graham Cracker Pie Crust Mix: ...http://www.carbsmart.com/dixie-graham-cracker-style-pie-crust-mix.html

Fortsetter under...

Men det er jo det som er problemet, det er jo ikek per 100 gram!

Hvis det er pr. "serving" så er det vel pr. 15 g? Da blir det vel

15 g / 63 kcal = 4,2 kcal / g = 420 kcal pr. 100 g = 1050 kcal på 250 gram?

Om du skal regne kostfibrene med i karbohydratene blir det 83,3 g pr. 250 g, om du ikke skal ha med kostfiber blir det 16,6 g kh.

Annonse

Annonse

Gjest Skal lage kakebunn

Du regna jo riktig, men du tok med kostfiber. Det er jo ikke greit å vite at man skal trekke fra det. På norske etiketter er kostfiber alltid trukket fra på forhånd.

åååh...hadde null peil på det jeg :) Takk!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...