Lillemus Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Det kommer jo an på hva man blir husket for da. ) 0 Siter
morsan Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Kommer an på hva du mener med "vil"; som i "ønske" eller som i "kommer"? 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Neivel? Jeg har ikke noe imot å bli husket, men jeg kan ikke skjønne på hva slags grunnlag jeg skulle bli husket:-) Forhåpentligvis står navnet mitt oppført på ett eller annet slektstre da:-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Neivel? Jeg har ikke noe imot å bli husket, men jeg kan ikke skjønne på hva slags grunnlag jeg skulle bli husket:-) Forhåpentligvis står navnet mitt oppført på ett eller annet slektstre da:-) ''Jeg har ikke noe imot å bli husket, men jeg kan ikke skjønne på hva slags grunnlag jeg skulle bli husket:-) Forhåpentligvis står navnet mitt oppført på ett eller annet slektstre da:-)'' Helt enig;) Vi sees på slektstreet, Bookworm! 0 Siter
Avarian Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Om det er noen i live som husker meg, er det helt ok. 0 Siter
Bookworm Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 ''Jeg har ikke noe imot å bli husket, men jeg kan ikke skjønne på hva slags grunnlag jeg skulle bli husket:-) Forhåpentligvis står navnet mitt oppført på ett eller annet slektstre da:-)'' Helt enig;) Vi sees på slektstreet, Bookworm! ''Helt enig;) Vi sees på slektstreet, Bookworm!'' Tenk om vi står på samme slektstre? :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 ''Helt enig;) Vi sees på slektstreet, Bookworm!'' Tenk om vi står på samme slektstre? :-) ''Tenk om vi står på samme slektstre? :-)'' Hadde ikke forundret meg en plass;))) Og det ville vært meg en ære! 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 18. august 2011 Skrevet 18. august 2011 Jeg aner ikke, og tenker aldri på det. Forsåvidt er det godt mulig. 0 Siter
ekte nick Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 Jeg aner ikke, og tenker aldri på det. Forsåvidt er det godt mulig. På hvilket grunnlag tenker du at du vil bli husket da? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 19. august 2011 Skrevet 19. august 2011 På hvilket grunnlag tenker du at du vil bli husket da? Eneste grunnlaget jeg vil nevne her er at jeg regner med å ha etterkommere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.