Gå til innhold

Hotel Cæsar før og nå

Anbefalte innlegg

Gjest Cæsaren

Fulgte med på serien om trent fra den startet på 90-tallet til for ca 2 år siden. Har omtrent ikke sett en eneste episode siden.

Var helt hekta for tid tilbake og vet at det er lett å komme "inn i" serien igjen.

Spørsmålet mitt er dermed, er dagens Hotel Cæsar såpe drama like "bra" som før? Og i såfall hvorfor?/hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368706-hotel-c%C3%A6sar-f%C3%B8r-og-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cæsaren

Nå må de snart legge ned den møkkaserien. Har aldri sett på den.

Ja det er en "møkkaserie". Det er heller ingen som sier noe annet. Spørsmålet er bare om du liker såpemøkken eller ei og det er nok av folk som gjør det. Inkludert meg selv i perioder.

Jeg har aldri direkte sett på - men noen andre (ungdommer) her i huset har sett på fra tid til annen - og da ser man jo en del biter av det selv om man ikke egentlig prøver å få det med seg...

Jeg har inntrykk av at den i tidlige tider var aldeles forferdelig dårlig - mens den nå er omtrent like dårlig som alle andre såpeserier ;-) Enten det - eller så venner man se til det, hehe.

Annonse

Har fulgt med i Hotel Cæsar i alle år. Synes vel serien er bedre nå, iallfall er der ikke så mye overdrivelser, dvs ting som svært usannsynlig kunne skjedd i virkeligheten. Nå er personene på en måte som kjenninger, noen har jeg jo fulgt siden slutten av det forige århundre!

Ser svært sjelden andre såpeserier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...