Gå til innhold

alkohol på dagtid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen ganger har vi drukket en halv flaske hvitvin eller champagne på dagtid: Da i forbindelse med et jordbærmåltid i steikende solskinn. Ser ikke noe galt i det, men når du begynner om å holde det skjult for samboeren, da syns jeg det blir litt rart..

Gjest ferieslutt

Noen ganger har vi drukket en halv flaske hvitvin eller champagne på dagtid: Da i forbindelse med et jordbærmåltid i steikende solskinn. Ser ikke noe galt i det, men når du begynner om å holde det skjult for samboeren, da syns jeg det blir litt rart..

Det er fordi han ikke ville likt det.

Men nå liker heller ikke jeg at han drikker en kveld eller to i helgen, og da mye.

Annonse

Gjest Elextra

Å ta en drink eller et glass vin på dagtid av og til gjør vel ingen ting, men å drikke i skjul har jeg liten sans for. Eller - jeg har i hvert fall liten tro på forhold der det drikkes i skjul.

Men det er jo stor forskjell på stadig å føle trang til en støyt når en er alene og å havne på en sjeldent fuktig lunsj med venner - sistnevnte har jeg bare positive erfaringer med :P.

Hvis det skjer hver dag i ferien så synes jeg ikke noe om det. Dessuten blir man da veldig lite i stand til å kjøre bil?!

Og om du må skjule det for partneren burde det ringe en bjelle... Kanskje er det en grunn til at h*n ikke liker det du driver med?

Gjest ferieslutt

Å ta en drink eller to på dagtid i ferien syns jeg er OK. Å drikke i smug for samboeren er vel litt spesielt.

Han har fått det for seg at om han jobber skal heller ikke jeg ha noe alkohol en ukedag. Vi har ikke hatt ferie på likt, og jeg har ønsket å ha litt kveld for eksempel.

Gjest ferieslutt

Jeg ser ingen fare i å ta seg en utepils om sommeren midt på dagen. Jeg hadde mislikt at noen satt alene i stua si og drakk midt på dagen, ferie eller ikke.

Det er da ikke snakk om daglig i ferien, og kun for å kose seg når man en sjelden gang har en liten stund alene.

Gjest ferieslutt

Å ta en drink eller et glass vin på dagtid av og til gjør vel ingen ting, men å drikke i skjul har jeg liten sans for. Eller - jeg har i hvert fall liten tro på forhold der det drikkes i skjul.

Men det er jo stor forskjell på stadig å føle trang til en støyt når en er alene og å havne på en sjeldent fuktig lunsj med venner - sistnevnte har jeg bare positive erfaringer med :P.

Jeg har aldri følt trang til alkohol på den måten. Se svaret til Dorthe.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...