Gå til innhold

Hvordan fikse på hull i glassfiberstrie?

Anbefalte innlegg

Gjest aleneM2

Har tatt over en leilighet som er moderne og pen, men det er et stort problem og det er hullene på den ene stueveggen etter veggfestet til en stor tv-skjerm som forrige beboere hadde.

Vedkommende brukte noen skikkelig plugger og hullene er ca 1x1 cm. Jeg kan alltid sparkle igjen disse, men det kommer til å synes.

Er det noen måte å få til det samme mønstret som er i glassfiberstrien(tipper det er den mest vanlige varianten av strie - kan sikkert få tak i den hvis det trengs).

Er det noen med kjennskap til slikt her som kan hjelpe meg så hadde jeg blitt veldig glad :)

Fortsetter under...

Enten må du vel skjære ut et stykke av strien og lime på et nytt etter at du har sparklet og pusset og hullene (skjær ut først kanskje...) eller så må du lage mønsteret for hånd i vår sparkel på veggen? Kanskje presse et stykke strie mot våt sparkel om du klarer å treffe mønsteret tilfredsstillende?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...