Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er med!! vil også ned til 67 kg til jul, greide å jogge av 3 kilo før sommeren men har ikke rikka meg et gram ned på to mnd selv om jeg har gått turer og jogga ( lett jogg i 20 til 30 min. eller jeg går 1 time). Gjør dette to til tre dager i uka. Men kan vel skylde på øl, vin og god mat i sommer. Er nå på 71 kg, det er de forbaska 40 års valkan som ikke vil gi slipp. Skal følge med dere slik at jeg føler et press til å skjerpe meg. Aller helst vil jeg på 65 kg men det er 15 år siden, det er bare å innse at kroppen har endret seg. Lykke til !

*high five*

Vi prøver sammen!

Jeg har virkelig fått ånden over meg når det gjelder trening denne uka - fra 0 til "veldig fornøyd":

Søndag: 1,5 times gåtur m/ bittelitt jogging

Mandag: Friskis og svettis-time

Tirsdag: syklet til og fra jobb (7-8 km hver vei)

Onsdag: Friskis og svettis - time

Yes - nå er jeg i gang - endelig!

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...