Gjest prust Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg er med!! vil også ned til 67 kg til jul, greide å jogge av 3 kilo før sommeren men har ikke rikka meg et gram ned på to mnd selv om jeg har gått turer og jogga ( lett jogg i 20 til 30 min. eller jeg går 1 time). Gjør dette to til tre dager i uka. Men kan vel skylde på øl, vin og god mat i sommer. Er nå på 71 kg, det er de forbaska 40 års valkan som ikke vil gi slipp. Skal følge med dere slik at jeg føler et press til å skjerpe meg. Aller helst vil jeg på 65 kg men det er 15 år siden, det er bare å innse at kroppen har endret seg. Lykke til ! *high five* Vi prøver sammen! Jeg har virkelig fått ånden over meg når det gjelder trening denne uka - fra 0 til "veldig fornøyd": Søndag: 1,5 times gåtur m/ bittelitt jogging Mandag: Friskis og svettis-time Tirsdag: syklet til og fra jobb (7-8 km hver vei) Onsdag: Friskis og svettis - time Yes - nå er jeg i gang - endelig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/368722-uten-en-tr%C3%A5d/page/2/#findComment-3217939 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.