Gå til innhold

Mail til saksbehandler?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rehab før, AAP nå

Jeg har gjort det, men ikke direkte til saksbehandler siden det jo ikke er helt offisielt og korrekt (men man trenger ikke være rakettforsker for å sende mail til dem, når man vet navnet).

Jeg har sendt via fellespostboksen til nav i fylket, og skrevet saksbehandlers navn i emne-feltet. Så har den kommet fram, ifølge de som videresender slik mail, men saksbehandleren har aldri sett disse mailene.

Dette er vel 6-7 saksbehandlere siden, mao et par måneder siden sist jeg prøvde...

Jeg har gjort det, men ikke direkte til saksbehandler siden det jo ikke er helt offisielt og korrekt (men man trenger ikke være rakettforsker for å sende mail til dem, når man vet navnet).

Jeg har sendt via fellespostboksen til nav i fylket, og skrevet saksbehandlers navn i emne-feltet. Så har den kommet fram, ifølge de som videresender slik mail, men saksbehandleren har aldri sett disse mailene.

Dette er vel 6-7 saksbehandlere siden, mao et par måneder siden sist jeg prøvde...

Oooohhkai. Da...ringer jeg legen først, og så blir vi enige om at hun tar kontakt eller noe.

Gjest Rehab før, AAP nå

Oooohhkai. Da...ringer jeg legen først, og så blir vi enige om at hun tar kontakt eller noe.

Jeg tror egentlig dette sier mer om den saksbehandleren jeg hadde da, enn om NAV generelt. De fleste greier vel å hente opp mailen sin, men min daværende saksbehandler var nok i absolutte nedre sjikt for "trøkkert" på tastatur...

Vet flere som kan kommunisere med saksbehandler på mail.

Annonse

Jeg tror egentlig dette sier mer om den saksbehandleren jeg hadde da, enn om NAV generelt. De fleste greier vel å hente opp mailen sin, men min daværende saksbehandler var nok i absolutte nedre sjikt for "trøkkert" på tastatur...

Vet flere som kan kommunisere med saksbehandler på mail.

Jeg skrev helt nøytralt hvem jeg er og at jeg ønsker kontakt. Og så skrev jeg navnet i subjectfeltet og brukte "post" adressen..

Det kommer fram. Helt sikkert. Om jeg får svar er en annen sak, men jeg må innom legen uansett og hun FÅR kontakt hver gang. ;0)

Da jeg bodde i en annen bydel hadde jeg både møter med saksbehandler, og jeg kunne mail henne.

I den bydelen jeg bor nå er det svært vanskelig å få kontakt. Har aldri møtt henne, og egentlig er det sånn at man ikke har en fast saksbehandler. Kunne ønsket meg å maile, men jeg må ringe nav og be henne ringe, og det kan ta alt fra 2-4 uker før vedkommende ringer meg. Sist hun ringte husket jeg ikke umiddelbart lengre hva det egentlig var jeg skulle spørre om. I det hele tatt, vanskelig å oppnå kontakt, og det virker også som de har stått stille hele sommeren, siden jeg ennå ikke har fått svar på en søknad jeg sendte tidlig i juni.

Lykke til;-)

Klart du kan!

Jeg syns det er greiere å oppnå kontakt pr mail enn å få svar på telefon. NAV har et greit system når det gjelder mail. navnpå[email protected]. Har en gammel venninnesom jobber hos NAV, og sannelig gjettet jeg meg til mailadressen hennes ut fra det systemet.

Klart du kan!

Jeg syns det er greiere å oppnå kontakt pr mail enn å få svar på telefon. NAV har et greit system når det gjelder mail. navnpå[email protected]. Har en gammel venninnesom jobber hos NAV, og sannelig gjettet jeg meg til mailadressen hennes ut fra det systemet.

Aha, er det punktum mellom for og etternavn?

Klart du kan!

Det stemmer, men siden alle NAV-ansatte i landet har samme adresse etter krøllen, setter de inn tall eller bokstaver for å skille den ene Per Hansen fra den andre, tredje og fjerde.

Annonse

Gjest lurer jeg på

Klart du kan!

Og hvordan vet en hvilken bokstav de putter inn for æ,ø eller å?

Det stemmer, men siden alle NAV-ansatte i landet har samme adresse etter krøllen, setter de inn tall eller bokstaver for å skille den ene Per Hansen fra den andre, tredje og fjerde.

De jeg har vært i kontakt med har kanskje litt mer unike navn enn Per Olsen. :)

Klart du kan!

Man må jo vite kommunen og ev bydelen også

Jeg bruker å spørre om det er greit å benytte mail. Faktisk har de fleste vært positive til dette, fordi de da kan svare når de har tid.

Mailadresser til saksbehandler pleier å være "[email protected]"

Kan sende til sentraladressen også, så blir mailen videresendt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...