Gå til innhold

Hvitvin - pyton for følsomme mager?

Anbefalte innlegg

Gjest Magesur

Jeg fikk en treliters kartong dyr og tørr og god fransk hvitvin i forrige uke, takk for en tjeneste jeg hadde gjort en venninne. Jeg drikker ikke så ofte hvitvin, mest rød, men siden dette var den siste uka av ferien min, har jeg kost meg med et glass både nå og da! Nå har jeg såkalt nervøs tarm eller hva de kaller det, og er i perioder ganske dårlig, men det er lenge siden sist.

Men altså, etter ei uke med jevnlig inntak av glass med tørr hvitvin, er plutselig magen min blitt helt umulig! Romlete og sviete og sur, og må løpe ofte på do. Det er da litt uvanlig å ikke tåle vin? Jeg har fått beskjed om å hold emeg unna melk og sånn, men ingen sa noe om hvitvin?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368764-hvitvin-pyton-for-f%C3%B8lsomme-mager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Jeg har trøblete tarm. Tørre hvitviner er som gift, da får tarmen anfall, jeg får sur avføring rett og slett.

Søte hvitviner går litt bedre, men ikke så mye der heller.

Drikker jeg litt vin, spesielt hvit over flere dager, sånn typisk sene sommerkvelder, kos på verandaen med ett glass, så kan jeg gange dospringingen med både 2 og 3 (den er høy hos meg i utgangspunktet).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...