Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan slette venneforespørsmål ? jeg har sendt ettpar som jeg ikke får svar på og nå tenkte jeg bare slette de,,,om de ikke vil så trenger de liksom ikke.

Tidligere har jeg bare gått inn på de og fått alternativ til å slette forespørsel, men ikke nå, hva skjer ? hvordan kan jeg slette de forspørsmålene når jeg ikke får opp alternativet, har prøvd litt rundt dette men neida, irriterer får de kan jo se meg,ikke sant ?

brilleslangen
Skrevet

gå inn på profilen til den du har sendt venneforespørsel til. Nesten helt nederst til venstre(nedenfor alle venner og slikt) vil du finne alternativet "slett venneforespørsel"...

Skrevet

gå inn på profilen til den du har sendt venneforespørsel til. Nesten helt nederst til venstre(nedenfor alle venner og slikt) vil du finne alternativet "slett venneforespørsel"...

der ja :) takk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...