Gå til innhold

Harry Potter-effekter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hulderen

Om du er ute etter andre Harry-Potter effekter, så har butikken Outland i Oslo mye. De har tryllestavene til mange av hovedpersonene. Valghatt, tidsvender, snoppen, det smykket som inneholder en Malacrux. Det ser ikke ut som om de har det i nettbutikken, men kanskje de gil sende om du tar en telefon.

Må det handles på nett? Tidligere har Jysk hatt Harry Potter sengetøy. Vet ikke om de har det nå.

Nei, Jysk har ikke hatt HP-sengetøt de siste 2-3 årene i hvert fall. Det er relativt enkelt å finne sånt "dilldall", men verre å finne de tingene jeg er ute etetr (sentøy, luer etc).

Gjest Hulderen

Nei, Jysk har ikke hatt HP-sengetøt de siste 2-3 årene i hvert fall. Det er relativt enkelt å finne sånt "dilldall", men verre å finne de tingene jeg er ute etetr (sentøy, luer etc).

Det har vært enkelt å finne Harry-Potter sengetøy også. Selv har jeg kjøpt fire sett med ulike motiv. Kjøpt på Jysk og en "alt mulig tekstil" butikk i nærheten.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...