Gå til innhold

Vask av gulv- hvilket utstyr?

Gjest gammeldags med kost-klut-grønnsåpevann?

Anbefalte innlegg

Gjest gammeldags med kost-klut-grønnsåpevann?

Hvilket utstyr bruker du når du vasker gulv (parkett)?

Mopp og fiberklut? I så fall, bruker du vann/grønnsåpe- eller hva?

Kost og klut, og bøtte med grønnsåpevann?

Mopp med engangskluter? Dette må vel bli ineffektivt- når man har stort hus/leilighet? Kan jo risikere bruke hele pakken med kluter når det er store flater...

Hvor ofte vasker du gulv?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368797-vask-av-gulv-hvilket-utstyr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest blankt og fint

Engangsklut- eller hvilken type klut på den moppen?

Jeg bruker mopper og moppeutstyr fra norwex. Jeg har flere mopper, slik at jeg bare kan bytte når det trengs. Vasker alle samtidig i maksina. Dette koster en del å kjøpe men det er verdt pengene om en vil gjøre det pent og lettvindt.

Annonse

Gjest Hulderen

Jeg vasker hver dag fordi jeg kanskje har litt støv på hjernen:-) Det er også gøy og alltid ha rene gulv når det kan gjørs fort og enkelt. Hadde aldri orket hver dag på gammeldags måte.

Godt det er frivillig ;-)

Jeg lurte på om noen i husstanden var hyperallergisk. Men når det bare er fordi du trives med å ha det helt rent, trenger du ikke medlidenhet.

Annonse

Gjest Elextra

Vasker parkettgulv og flislagte gulv med Enjos tørrmoppsystem. Sveiper over gulvene en gang pr dag (gjort på fem min) og da kun med tørrmopp. En gang i uka vasker jeg gulvene med samme system, men da med våtmopp (kun rent, kaldt vann).

www.enjo.no

''Sveiper over gulvene en gang pr dag (gjort på fem min) og da kun med tørrmopp. En gang i uka vasker jeg gulvene med''

Wow.... imponert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...