Gå til innhold

Finnes det en lavkarbo kafe i Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har aldri sett noen ren lavkarbokafé, men det er jo veldig mange som har lavkarboretter på menyen.

Rart at ingen har startet en kafé for alle de som er på ulike dietter. Den kunne hete Sær i Kosten:) Jeg ser for meg en meny med mange festlige navn på retter, hehe!

Jeg har aldri sett noen ren lavkarbokafé, men det er jo veldig mange som har lavkarboretter på menyen.

Rart at ingen har startet en kafé for alle de som er på ulike dietter. Den kunne hete Sær i Kosten:) Jeg ser for meg en meny med mange festlige navn på retter, hehe!

''Den kunne hete Sær i Kosten:) ''

Det uttrykket får meg bare til å tenke på denne (Vossfår vert ikkje anbefalt for byfolk so er sere i kosten) *S*

Annonse

Persille1365381127

Kafeen min har lavkarbo-øl om det hjelper?

Og om du ikke vil komme dit, så kan du kjøpe det i butikken; Amstel :)

Når det er sagt: markedet for noe slikt er alt for snevert, men de fleste har lavkarboalternativer i sortimentet sitt. Blant lunsjrettene våre har vi salater med rent kjøtt, og blant kakene våre har vi glutenfritt og (noe) sunnere ostekaker. Vi lager også hjemmelagde scones med grovere kornsorter og frø.

Men rene lavkarbosteder tror jeg ikke du finner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...