Gå til innhold

Ryddedag

Anbefalte innlegg

Det har regnt i hele dag - og prosjekt "Rydde i skapene på badet nede" er igangsatt og nesten helt gjennomført.

Vi har to bad - det nede bruker jentene, men de har omtrent ikke hatt noe skapplass, alle skapene har vært fylt opp med opp til 15 år gammelt rask, og jeg har tenkt lenge å tømme skapene, sortere kaste og flytte det som skal et annet sted.

Og jeg fant utrolig mye rart.... Gamle medisiner, resepter, 6 (1) støttebandasjer), gamle solkremer, smykker jeg hadde glemt jeg og ungene hadde, osv osv osv.

Nå har jeg kastet en hel haug, og ryddet på plass en del av det som skulle flyttes, og ryddet på plass nesten alt.

Deilig å ha det gjort!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368807-ryddedag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg flyttet fra eksen for snart 8 år siden kastet jeg 3 bæreposer med ting og tang fra skapene på badet... Og det var ikke mange skapene der inne heller. *rødme*

Nei, det var helt vanvittig så mye det var plass til!

Jeg hadde en stappfull bærepose med bare søppel, en full bærepose med plastsøppel, ganske mye gamle medisiner som skal til apoteket, to bæreposer med klær som skal til UFF, pluss ganske mye som jeg flyttet opp på vårt bad.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368807-ryddedag/#findComment-3215670
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...