Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort som Prust og rota i skap. Og angret nesten. Bahh.. fjortisen er kleløs. Helt. Han går i brorens avlagte, alt er utslitt og hullete og rekker ham til midt på leggen eller midt på underarmen.

Kikka på Ellos, ingenting særlig, H&M samme skuffelse og Sparkjøp. Naaaah.

Hvor kan jeg handle klær til fjortisgutt som bryr seg nada på nett, helst billig?

*Krysser av lista for gjøremål type høst/skolestart*

Fortsetter under...

Gjest Tatjana

www.laredoute.no har noe, men jeg vet ikke om dette er det du definerer som rimelig. Jeg har handlet en del fra dem, og klærne har god kvalitet og passform men de er ugudelig trege med leveringen er min erfaring.

www.sportmann.no og Barn og Leker har noe, men der er det begrenset ifht størrelse. Jeg har vært godt fornøyd med klærne derfra, og har alltid fått rask levering.

www.linuslotta.no har bare opp til størrelse 12 år, tror jeg, så det er avhengig av hvor lang han er.

www.laredoute.no har noe, men jeg vet ikke om dette er det du definerer som rimelig. Jeg har handlet en del fra dem, og klærne har god kvalitet og passform men de er ugudelig trege med leveringen er min erfaring.

www.sportmann.no og Barn og Leker har noe, men der er det begrenset ifht størrelse. Jeg har vært godt fornøyd med klærne derfra, og har alltid fått rask levering.

www.linuslotta.no har bare opp til størrelse 12 år, tror jeg, så det er avhengig av hvor lang han er.

Der var det enkle t-shirts med lang erme. Det går. Han liker vanlig trøye under så det blir ikke kaldt. Og noe til lillemann Tarzan også. Praktisk!

Til info: Linus & Lotta finnes ikke lenger. De er overtatt av nelly.com

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...