Gå til innhold

HASTER - Mac - skriveren er borte?!

Anbefalte innlegg

Gjest jeg skjønner ingenting

Jeg har prøvd siden i går å skrive ut en side tekst. Det virker som den sender noe, men ingenting skrives ut. Jeg vet at det nå ligger en lang kø fordi jeg trykket flere ganger. Men det merkelige er at jeg ikke får opp skriver-ikonet noe sted?!! Det pleier å komme til syne på nederste linje og hoppe litt, når jeg sender noe til skriveren. Altså den som viser utskriftskøen når jeg trykker på den.

Jeg leter og leter i programmer og andre steder for å finne denne utskriftskøen og/eller ikonet. Men finner det ikke noe sted. Hva i all verden skal jeg gjøre? Angrer nesten at jeg kjøpte Mac, for hadde jeg hatt pc nå hadde jeg visst hvilke veier jeg skulle gå inn for å finne den.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368842-haster-mac-skriveren-er-borte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...