Gå til innhold

Har dere prøvd lookfantastic.com?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe hårprodukter online, syns det er dyrt hos frisøren og vil helst bruke kvalitetsprodukter som Kerastase. Jeg har vært inne på en side som selger bl a hårprodukter, men har ingen erfaring med dem. Noen her som har prøvd å shoppe hos dem? Har dere opplevd problemer med bestilling og levering av varer herfra? Går ikke det man sparer bare opp i fraktpenger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368851-har-dere-pr%C3%B8vd-lookfantasticcom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestiller fra Strawberry.com, eller når Blivakker.no har tilbud.

Hos Strawberry betaler de tilbake toll/moms om du kommer over 200,- grensen.

Blivakker, er norskt så det går ikke via tollen.

Hmm, strawberry.com, der kommer jeg inn på en eller annen tysk side, ser ikke heelt ut som de selger shampoo,-)

Gjest strawberry/blivakker

Hmm, strawberry.com, der kommer jeg inn på en eller annen tysk side, ser ikke heelt ut som de selger shampoo,-)

http://no.strawberrynet.com/main.aspx?region=NO&CurrId=NOK&langBox=NO

beklager var litt ufullstendig, men nå skal du komme inn :)

Annonse

http://no.strawberrynet.com/main.aspx?region=NO&CurrId=NOK&langBox=NO

beklager var litt ufullstendig, men nå skal du komme inn :)

Takk skal du ha:-) Nå endte jeg likevel med lookfantastic.com, det var billigere der for de produktene som jeg skulle ha

Jeg bruker både lookfantastic.com og feelunique.com, og er godt fornøyd med begge. Kjøper bl.a. Redken-produkter til priser som er mellom en tredjedel og halvparten av prisen hos frisøren.

Takk for svar, jeps, jeg har gått for lookfantastic.com, det var billigst der faktisk. Fint å høre at du er fornøyd med dem, da håper jeg at jeg får mine nye hårprodukter hurtig:-D

Jeg bestiller fra Strawberry.com, eller når Blivakker.no har tilbud.

Hos Strawberry betaler de tilbake toll/moms om du kommer over 200,- grensen.

Blivakker, er norskt så det går ikke via tollen.

''Hos Strawberry betaler de tilbake toll/moms om du kommer over 200,- grensen'' Det visste jeg ikke. Hvordan er prosedyren for dette?

Gjest Shira :o)

Har brukt lookfantastic i åresvis, fungerer bra. Samme med Strawberrynet.

Nå bruker jeg mest Feelunique.com, de leverer fraktfritt, har gode priser på mye, samt at de sender nye produkter/ gir pengene igjen dersom varene ikke kommer frem. Dog noe ventetid av og til, virker som de sender ut bolkevis, men har ikke opplevd mer enn litt over en ukes ventetid.

Annonse

Takk for svar, jeps, jeg har gått for lookfantastic.com, det var billigst der faktisk. Fint å høre at du er fornøyd med dem, da håper jeg at jeg får mine nye hårprodukter hurtig:-D

Ja, håper du også blir fornøyd!

Noen ganger har det tatt litt tid å få varene, det har variert helt fra 4 dager til litt over to uker..... Men jeg klarer vente, når jeg sparer hundrelapper.... :)

Takk for alle svarene! Fra responsen her ser det ut til at lookfantastic er helt ok, så nå går jeg for det. Men verdt å kikke inn på de andre alternativene også ja, for å sammenligne litt. Får gjøre litt mere research etterhvert:-)

Gjest Verste kundeservicen jeg har opplevd.

Jeg har brukt de i flere år og har vært greit fornøyd, men i fjor høst brukte jeg TO MÅNEDER på å få tilsendt produkter de hadde utelatt fra bestillingen.

Det gikk også flere uker mellom hver gang de svarte på mailene mine.

Jeg har brukt de i flere år og har vært greit fornøyd, men i fjor høst brukte jeg TO MÅNEDER på å få tilsendt produkter de hadde utelatt fra bestillingen.

Det gikk også flere uker mellom hver gang de svarte på mailene mine.

Uff da, håper det ikke betyr jeg må bruke wash and go i to uker før the real thing dukker opp:-(

lalala1365380457

Ja, har prøvd de - alltid grei service og levering. Kan ellers anbefale feelunique.com, har vært litt billigere enn lookfantastic i det siste (når frakta er medregnet, da feelunique har gratis frakt). Ellers - pass på så du ikke havner over 200NOK, da må du betale toll, mva og tollgebyr, blir fort 100-200kr ekstra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...