Gå til innhold

iMac og IE7

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det ubegripelig at noen vil kjøre en eldre versjon av IE enten det er på Windows eller Mac, både av sikkerhesårsaker og annet. Nuh vel ... Det jeg vet er følgende:

1) IE lages vel ikke lenger for MacOS. Siste versjon laget for Mac var vel 5 eller noe. Hvorvidt denne virker med Lion vet jeg faktisk ikke. Lion er operativsystemet nye Macer selges med nå.

2) Du kan via Boot Camp installere Windows på en Mac, og kan da velge om maskinen skal starte opp i Windows eller MacOs. Stort sett er vel ikke dette å anbefale. Jeg vet ikke om Boot Camp fungerer med Lion, men det bør det kanskje ...

3) Tidligere kunne man kjøre Windowsprogrammer på Mac via en eller annen applikasjon, det er ikke lenger mulig etter at Lion kom.

Det jeg også vet er at Microsoftprogrammer som finnes for MacOS, som Messenger og Office, er annerledes enn Windows-versjonene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368869-imac-og-ie7/#findComment-3216325
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...