Gå til innhold

Noen som vet når neste AAP utbetaling kommer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som Onsdagsnatt sier avhenger det av når du sender meldekortet. Passer du på å få det avgårde i løpet av den helgen det først kan sendes har du pengene mandag eller tirsdag morgen. For hver dag du utsetter det, så vil utbetalingen også bli utsatt. Derfor finner du ingen dato på AAP.

Gjest finner ikke datoen

Som Onsdagsnatt sier avhenger det av når du sender meldekortet. Passer du på å få det avgårde i løpet av den helgen det først kan sendes har du pengene mandag eller tirsdag morgen. For hver dag du utsetter det, så vil utbetalingen også bli utsatt. Derfor finner du ingen dato på AAP.

Dette var jeg ikke klar over. Hva hvis man sender det mandagen, hvilken dag kommer pengene da?

Dette var jeg ikke klar over. Hva hvis man sender det mandagen, hvilken dag kommer pengene da?

Onsdag, kanskje?

AAP utbetales etterskuddssvis, så det er jo helt naturlig at du må sende meldekortet for at pengene skal komme på konto. Det står datoer med innsendingsfrister på nettsida, sender du etter denne fristen får du avkorting i ytelsen, eller kanskje ingen penger i det hele tatt. Ikke vet jeg.

Jeg sender alltid første dag jeg kan, altså lørdag. Noen få ganger har det blitt søndag, og det utgjør ikke noen forskjell for utbetalingen.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...