Gå til innhold

Operert i kneet for 3 mandter siden

anneca

Anbefalte innlegg

Hei,

I mars knak det sterkt i kneet mitt og det begynte a haavne opp, jeg gikk til legen og tok en mr, pa den kunne man ikke se noe sa legen sa at det sikkert ikke var noe galt. I sommer dro jeg til min gamle fast lege i Sveits som sendte meg til en spesialist i Geneve (Sveits) han bestemte a gjore en arthroscopi, da sa han at det var en bruskskade og opererte med en ny methode av a gjore sma kutt i benet sa blodet kunne renne a lage ny brusk.Jeg matte bruke en maskin som boyde og trakk i benet 8 timer per dag i 2 mandter etterpa og gikk til physio. Problemet er att smertene jeg hadde for operasjonen har kommet tilbake og det hovner stadig opp igjen, var ikke operasjonen vellyket? Jeg begynte a kunne ga pa benet igjen for ca. 2 mandter siden og har vaert veldig forsiktig siden. Jeg har ikke saerlig lyst til a ga igjennom den samme operasjonen en gang til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

anneca.

Dette virker ikke riktig på noen måte. Snakk med den vanlige legen din, som så må konferere med ortpopeden som opererte deg.

Om problemene nå skyldes en ikke helt vellykket operasjon, eller det er en annen kneskade enn det legen i første omgang så, det er umulig å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...