Gå til innhold

Hvilken brannvarsler? Noen synske?

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt en brannvarsler pipe i huset mitt i flere dager. Har skrudd ned en etter en og ingen av dem piper. Jeg har en på stua, kjøkkenet, soverommet, vaskerommet og en i kjelleren.

Jeg holder på å bli sprø av dette. Er det noen her inne som er synsk? Har jeg en "skjult" varsler et sted?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/368904-hvilken-brannvarsler-noen-synske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig sammentreff... Jeg hadde samme opplevelsen i dag, slet med å finne ut av det: Var det en av de to i entreen, noe helt annet utenfra, gummisåler som gnisset mot gulvet? Det ble høyere da jeg kom ut i gangen, men det tok likevel en god stund før jeg fant ut at det var den rett utenfor leiligheten min som ville ha nytt batteri...

Merkelig sammentreff... Jeg hadde samme opplevelsen i dag, slet med å finne ut av det: Var det en av de to i entreen, noe helt annet utenfra, gummisåler som gnisset mot gulvet? Det ble høyere da jeg kom ut i gangen, men det tok likevel en god stund før jeg fant ut at det var den rett utenfor leiligheten min som ville ha nytt batteri...

Heldig du som fant den ... :)

Er du sikker på at det er en brannvarsler, kanskje du isteden har fått tinnitus? Det har jeg, og det høres ut som en konstant piping.

Jeg har endel pipelyder i ørene ifra før av ja, men dette bare må være en brannvarsler. Gud vet hvor den er. Irriterende om natta også, tror jeg må sove ute inatt :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...