Gjest prust Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Nei, jeg synes ikke det er sexy :-( 0 Siter
Mrs D Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Bono er sexy, og han har ring i ørene. Kommer an på typen, tenker jeg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Nei. Sier ikke at en mann ikke kan være sexy om han har ring i øret, men en ordinær mann blir ikke mer sexy med en. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 40 år ja, kommet i panikkalderen?....:-) Selv om det ikke er slik i dag, så var det ikke slik for omtrent 30 år siden at det var ett tegn på at mannen var småhomse? Kanskje noen her inne husker det? Nå er jeg mann, så det teller ikke hva jeg mener, men jeg synes ikke noe om dette. 0 Siter
mrxx Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Ja, hvis du er gay. Var det ikke slik for mange, mange år siden at det var ett tegn på at mannen var homse?....jeg mener å huske det. 0 Siter
siameser Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Nei, jeg synes ikke det er sexy med noe som helst pynt på menn. Jeg liker dem best akkurat som de er. 0 Siter
Lillemus Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Var det ikke slik for mange, mange år siden at det var ett tegn på at mannen var homse?....jeg mener å huske det. Ring i høyre øre betydde at mannen var homo ja. ) 0 Siter
cathlin Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Var det ikke slik for mange, mange år siden at det var ett tegn på at mannen var homse?....jeg mener å huske det. Jeg mener at det fremdeles er homo med ring i øret hvis du er mann. Men hvis du er homo, så kjør på. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Nei. Sier ikke at en mann ikke kan være sexy om han har ring i øret, men en ordinær mann blir ikke mer sexy med en. ''men en ordinær mann blir ikke mer sexy med en'' Men en sexy mann, blir ikke mer sexy med en heller :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Jeg mener at det fremdeles er homo med ring i øret hvis du er mann. Men hvis du er homo, så kjør på. Hehe, ikke jeg da, jeg er så langt i fra homo som det er mulig å komme, uten å være homofob. Jeg holder meg langt unna ring i øret og menn på den måten:-) Men jeg tror ikke at det nødvendigvis betyr det i dag? 0 Siter
mrxx Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Ring i høyre øre betydde at mannen var homo ja. ) Jeg mener også å huske det. 0 Siter
cathlin Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Hehe, ikke jeg da, jeg er så langt i fra homo som det er mulig å komme, uten å være homofob. Jeg holder meg langt unna ring i øret og menn på den måten:-) Men jeg tror ikke at det nødvendigvis betyr det i dag? Jeg hadde i alle fall tenkt over muligheten at mannen kunne vært gay, men det er klart at det ikke er 100% sikkert. 0 Siter
morsan Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 Hehe, ikke jeg da, jeg er så langt i fra homo som det er mulig å komme, uten å være homofob. Jeg holder meg langt unna ring i øret og menn på den måten:-) Men jeg tror ikke at det nødvendigvis betyr det i dag? ''Men jeg tror ikke at det nødvendigvis betyr det i dag?'' Nei, det er vel et par tiår siden det betød at man er homo, skulle jeg tro. 0 Siter
morsan Skrevet 23. august 2011 Skrevet 23. august 2011 ''men en ordinær mann blir ikke mer sexy med en'' Men en sexy mann, blir ikke mer sexy med en heller :-) Enig med både deg og Elextra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.