Gå til innhold

Farlig busstur i Spania

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde sittet i ro. Synes sjåføren gjorde en imponerende jobb med den dama hengende rundt ham og forstyrre ham hysterisk.

Vi har kjørt på mange slike veier, både i Norge og på Mallorca - og det er i alle fall viktig å ikke forstyrre sjåføren. Selv om det var trangt, var det jo fullt mulig for bussen å ta svingene når han bare rygget tilbake et par ganger - hadde det ikke vært der hadde han nok ikke kjørt der.

Læreren foran burde ha gått frem og fått den hysteriske dama til å sette seg.

Annonse

Gjest har fått busskrekk

Hadde gått av hadde jeg hatt muligheten ja...

Skumle veier i Spania...

og også i Kroatia på vei til Montenegro, de berømte svingene, husker søren meg ikke hva de het.. der gjorde bussjåførene til sport om å komme opp alle svingene uten å måtte stoppe eller rygge...

Vi hadde heldigvis en meget dyktig bussjåfør, men

de fleste av passasjerene satt med hjertet i halsen for hver krappe sving og stup rett ned urkkkkkkkkkkkkkkkk

Samme i Gran Canaria, der var det skumle svinger og bussjåførene tutet for hver sving i tilfelle det kom bil imot da de ikke så det bak fjellet!

Skal jeg til Syden igjen skal jeg IKKE ta buss.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...