Gå til innhold

Festlokale i Oslo & omegn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Persille1365381127

22

• mariaflyfly

5

• candyqueen_83

3

• Hønemoren

3

Takk :)

Nei, de dekker ikke - det er nemlig det som er problemet. Hadde de gjort klart alt kunne vi jo bare kommet til duk og dekket bord (pling på glasset!), men iom at jeg må få noen andre til å gjøre det (og de jeg kjenner som driver med sånt er gjester i bryllupet), så blir det litt verre...

Men jeg har det inntil videre, så om vi ikke får noe annet får vi det til på et vis :)

Kjenner bare at jeg blir litt stressa av at jeg ikke kan ha noe med dette å gjøre selv, og dermed ikke helt vet hvordan det vil bli seende ut til slutt.

Hmmm... Det aner meg at jeg fikk litt ekstraservice der i sin tid. ;)

Annonse

Oi, så moro å høre at du skal gifte deg! :-) :-)

Jeg har ingen erfaring med slike fester, verken som arrangør eller deltaker, men kanskje Ingierstrand Bad kan være noe? Litt usikker på hva slags stand det er i p.t., men det har ihvertfall en veldig idyllisk beliggenhet. :-)

Annonse

Persille1365381127

Hva med å sjekke ut diverse menighetshus rundt omkring? Jeg har vært på flotte fester i slike - helt uten religiøs tilknytning, lokalet har bare vært leid.

Jeg har sjekket det som er av steder jeg vet om, så nå må jeg sjekke det jeg ikke vet om - men som jeg håper dere kanskje vet noe om :)

Persille1365381127

Oi, så moro å høre at du skal gifte deg! :-) :-)

Jeg har ingen erfaring med slike fester, verken som arrangør eller deltaker, men kanskje Ingierstrand Bad kan være noe? Litt usikker på hva slags stand det er i p.t., men det har ihvertfall en veldig idyllisk beliggenhet. :-)

Heh, ja - jeg hadde ikke trodd jeg skulle komme til å gjøre det :P

Det var det første stedet jeg sjekket faktisk :) Men, det leies kun ut MED servering, og det er omtrent 1.000 pr kuvert. Vinen selges kun i glass og man må betale ekstra for personale (selv om man ikke kan ha med selv).

Så det blir rett og slett alt for dyrt, selv om det hadde vært perfekt.

Persille1365381127

F.eks. http://www.schaftelokken.no/main/ (men muligens dårlige grillmuligheter)

Der er det fint :)

Problemet er at man må dekke i flere rom om man skal ha flere enn 60 gjester, og det blir litt dumt i bryllup. 60 er akkurat litt i grenseland for oss, vi blir antagelig mellom 60 og 80 et sted.

Men setter det på listen! Takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...