Gjest Coya Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 Hører av opg til at folk har vært gravid lenge uten å vite det, forstår ikke helt det. Kan man være gravid selv om man har mensen, er det derfor de ikke merker det? Får de ikke syptomer på svangerskap heller da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. august 2011 Skrevet 24. august 2011 Nei, det gjør de ikke. Venninna mi har vært gravid to ganger uten å vite det. 0 Siter
Gjest skrekk o gru Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jeg går på ceracette p-piller og får ikke mensen pga det, men den har 10 timers slingringsmonn om jeg glemmer den, og der har vært et par ganger jeg har glemt den over den tiden.... og hvordan skal jeg da vite om jeg er på tjukken, jeg har jo alt mistet mensen.Magen min er stor fra før, så merker nok ikke på magen heller før jeg blir 9 mnd på vei. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Har ei venninne som fikk vite at hun var gravid da hun var 5 mnd på vei. Hun brukte p-piller, men hadde hatt omgangssyken... Hun merket at hun ble i litt dårligere form. Den vanligvis så stramme og slanke magen hennes ble litt oppblåst (!), og hun trente mer og mer... Hun dro til lege for sjekk, bl.a. gravitest. Da var hun ca 3 mnd på vei. Gravitesten var negativ. Magen ble mer og mer "oppblåst" og etter noen uker dro hun tilbake til legen og insisterte på skikkelig test. Igjen ba hun om gravitest - just in case. Og da slo den jammen ut. Hun ble sendt på ultralyd og fikk konstatert at hun var 5 mnd på vei. Litt av et sjokk, men det gikk jo bra. Gutten er konfirmant nå Min venninne hadde jevnlige blødninger disse månedene, men de var mindre enn det som var vanlig for henne. Magen vokste heller ikke noe særlig, bare slik at hun følte seg oppblåst. (Hun hadde til vanlig six-pack.) Vil også nevne at dette er en velutdannet og normalt oppegående dame 0 Siter
Gjest Coya Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Har ei venninne som fikk vite at hun var gravid da hun var 5 mnd på vei. Hun brukte p-piller, men hadde hatt omgangssyken... Hun merket at hun ble i litt dårligere form. Den vanligvis så stramme og slanke magen hennes ble litt oppblåst (!), og hun trente mer og mer... Hun dro til lege for sjekk, bl.a. gravitest. Da var hun ca 3 mnd på vei. Gravitesten var negativ. Magen ble mer og mer "oppblåst" og etter noen uker dro hun tilbake til legen og insisterte på skikkelig test. Igjen ba hun om gravitest - just in case. Og da slo den jammen ut. Hun ble sendt på ultralyd og fikk konstatert at hun var 5 mnd på vei. Litt av et sjokk, men det gikk jo bra. Gutten er konfirmant nå Min venninne hadde jevnlige blødninger disse månedene, men de var mindre enn det som var vanlig for henne. Magen vokste heller ikke noe særlig, bare slik at hun følte seg oppblåst. (Hun hadde til vanlig six-pack.) Vil også nevne at dette er en velutdannet og normalt oppegående dame Har bare tenkt at det er så rart at de ikke merker det, og at de har mensen. Får ikke håpe jeg er gravid da, har faktisk blødd mindre og er ofte kvalm. Men kan da umulig være gravid etter sex en gang i sommer? Magen min blir større og større, men spiser jo ikke mindre da, hehe 0 Siter
Lillemus Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Har bare tenkt at det er så rart at de ikke merker det, og at de har mensen. Får ikke håpe jeg er gravid da, har faktisk blødd mindre og er ofte kvalm. Men kan da umulig være gravid etter sex en gang i sommer? Magen min blir større og større, men spiser jo ikke mindre da, hehe ''Men kan da umulig være gravid etter sex en gang i sommer?'' Man blir som regel gravid etter en omgang sex... ;o) Ta en test du. 0 Siter
Gjest Coya Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 ''Men kan da umulig være gravid etter sex en gang i sommer?'' Man blir som regel gravid etter en omgang sex... ;o) Ta en test du. Hehe ja, men da må det være en mening med det. Har ikke hatt sex på mange år jeg... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Har bare tenkt at det er så rart at de ikke merker det, og at de har mensen. Får ikke håpe jeg er gravid da, har faktisk blødd mindre og er ofte kvalm. Men kan da umulig være gravid etter sex en gang i sommer? Magen min blir større og større, men spiser jo ikke mindre da, hehe De aller fleste mister mensen og får andre graviditetssymptomer, samt positiv gravitest 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.