Gå til innhold

Flaut for kvinner å kjøpe Vi Menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bortsett fra de lettkledde damene så synes jeg de har veldig mye interessant lesestoff, (har en bunke blader på hytta)

Kjøper dere damer VI Menn?

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

7

• morsan

6

• trollemor;o)

2

• Spenol(1)

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg kjøper ofte Vi Menn, mye interessant å lese. Jeg har ikke tenkt tanken på atd et skulle være flaut egentlig.

Gjest Elextra
Skrevet

Har aldri kjøpt det, men ville ikke tenkt at det var flaut. Ville vært flauere over å kjøpe Se og Hør (har aldri kjøpt det heller).

Gjest fruitcake
Skrevet

Haha! På grunn av de lettkledde damene fikk jeg ikke lov til å kjøpe "Vi menn" av eksdama. Hadde en mistanke om at det var litt vel ekstremt. En stund siden jeg kjøpte Vi Menn, men synes å huske at det faktisk var noe interessant lesestoff innimellom også. Og det har aldri slått meg at det er rart at en kvinne kjøper og leser Vi Menn. De skriver vel om så ymse saker og ting, at det nok går på interesse vil jeg tro.

Skrevet

Har aldri kjøpt det, men ville ikke tenkt at det var flaut. Ville vært flauere over å kjøpe Se og Hør (har aldri kjøpt det heller).

Jeg kjøper Her og Nå hver uke. De har en veldig bra tv-oversikt, men ellers er det som står der helt uinteressant. De burde heller bare gitt ut tv-guiden.

Gjest nemlig hemlig
Skrevet

Jeg ville tenkt, hun må være lesbisk. Selv jeg som er mann, synes det er mye machotull i Vi Menn. Men jeg ville nok stort sett trodd hun handlet til mannen sin, dersom hun ikke så maskulin ut.

Gjest Monicaen
Skrevet

Jeg har aldri kjøpt Vi Menn, men leser det jevnlig fordi min mann abonerer på det. Jeg tror jeg ville følt det litt merkelig å kjøpe Vi Menn, men langt mer flaut å kjøpe KK, Allers eller Se og Hør.

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Jeg ville tenkt, hun må være lesbisk. Selv jeg som er mann, synes det er mye machotull i Vi Menn. Men jeg ville nok stort sett trodd hun handlet til mannen sin, dersom hun ikke så maskulin ut.

lulz, du lever i en fantasiverden... :P

Gjest Monicaen
Skrevet

Haha! På grunn av de lettkledde damene fikk jeg ikke lov til å kjøpe "Vi menn" av eksdama. Hadde en mistanke om at det var litt vel ekstremt. En stund siden jeg kjøpte Vi Menn, men synes å huske at det faktisk var noe interessant lesestoff innimellom også. Og det har aldri slått meg at det er rart at en kvinne kjøper og leser Vi Menn. De skriver vel om så ymse saker og ting, at det nok går på interesse vil jeg tro.

Hadde eksdama di noen gang lest Vi Menn, så hun visste hva det var? Om hun forvekslet det med Alle Menn, så skjønner jeg bedre at hun ikke likte at du leste det.

Skrevet

Hehe, det var da voldsomt. Jeg har kjøpt Vi Menn mange ganger både til meg selv og til min mann. Synes mye av det som omtales der er mye mere interessant enn "typiske" kvinneblader som allers, norsk ukeblad, se og hør osv.

Jeg er så mye heterofil som det går an å bli :)

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Hehe, det var da voldsomt. Jeg har kjøpt Vi Menn mange ganger både til meg selv og til min mann. Synes mye av det som omtales der er mye mere interessant enn "typiske" kvinneblader som allers, norsk ukeblad, se og hør osv.

Jeg er så mye heterofil som det går an å bli :)

''Jeg er så mye heterofil som det går an å bli :)''

Det var da voldsomt. :-)

Skrevet

''Jeg er så mye heterofil som det går an å bli :)''

Det var da voldsomt. :-)

Ja, veldig :-).

Skrevet

''Jeg ville tenkt, hun må være lesbisk. Men jeg ville nok stort sett trodd hun handlet til mannen sin, dersom hun ikke så maskulin ut.''

Tror du alle lesbiske ser maskuline ut?

Hva tenker du hvis du ser en mann kjøpe bind eller truseinnlegg?

Gjest SMIRnøff
Skrevet

''Jeg ville tenkt, hun må være lesbisk. Men jeg ville nok stort sett trodd hun handlet til mannen sin, dersom hun ikke så maskulin ut.''

Tror du alle lesbiske ser maskuline ut?

Hva tenker du hvis du ser en mann kjøpe bind eller truseinnlegg?

Da tenker jeg at vedkommende liker å kle seg i dameklær.

Skrevet

Da tenker jeg at vedkommende liker å kle seg i dameklær.

Husk at det finnes husstander med personer av begge kjønn, felles økonomi og felles handlekurv.

Jeg har jobbet i kiosk i en fjern fortid og hørt mange unnskyldninger for å kjøpe f.eks. konfekt, pocketbøker eller de "styggeste" mannfolkbladene. Vi Menn tror jeg aldri noen gadd å unnskylde seg for å kjøpe.

Gjest fruitcake
Skrevet

Hadde eksdama di noen gang lest Vi Menn, så hun visste hva det var? Om hun forvekslet det med Alle Menn, så skjønner jeg bedre at hun ikke likte at du leste det.

Hun visste hva det var, men det hjalp ikke stort. Lettkledde damer var det jo i dette bladet, og der gikk visst grensen.

Gjest annlovinda
Skrevet

Det er ikke ofte vi kjøper ukeblader i det hele tatt - men kjøper ofte med en bunke når vi skal på hytta.

Da er det jeg som står for handlinga og da kjøper jeg blant annet vi menn. Har aldri tenkt tanken at det skal være flaut. Synes det er mer pinlig at jeg kjøper med se & hør også da ;)

Vi menn leser både samboeren min og jeg

Gjest SMIRnøff
Skrevet

Husk at det finnes husstander med personer av begge kjønn, felles økonomi og felles handlekurv.

Jeg har jobbet i kiosk i en fjern fortid og hørt mange unnskyldninger for å kjøpe f.eks. konfekt, pocketbøker eller de "styggeste" mannfolkbladene. Vi Menn tror jeg aldri noen gadd å unnskylde seg for å kjøpe.

Det der er bare unnskyldninger. Når menn kjøper tamponger, er det noe galt et sted.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...