Spenol(1) Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Bortsett fra de lettkledde damene så synes jeg de har veldig mye interessant lesestoff, (har en bunke blader på hytta) Kjøper dere damer VI Menn? 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jeg kjøper ofte Vi Menn, mye interessant å lese. Jeg har ikke tenkt tanken på atd et skulle være flaut egentlig. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Har aldri kjøpt det, men ville ikke tenkt at det var flaut. Ville vært flauere over å kjøpe Se og Hør (har aldri kjøpt det heller). 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Haha! På grunn av de lettkledde damene fikk jeg ikke lov til å kjøpe "Vi menn" av eksdama. Hadde en mistanke om at det var litt vel ekstremt. En stund siden jeg kjøpte Vi Menn, men synes å huske at det faktisk var noe interessant lesestoff innimellom også. Og det har aldri slått meg at det er rart at en kvinne kjøper og leser Vi Menn. De skriver vel om så ymse saker og ting, at det nok går på interesse vil jeg tro. 0 Siter
Spenol(1) Skrevet 25. august 2011 Forfatter Skrevet 25. august 2011 Har aldri kjøpt det, men ville ikke tenkt at det var flaut. Ville vært flauere over å kjøpe Se og Hør (har aldri kjøpt det heller). Jeg kjøper Her og Nå hver uke. De har en veldig bra tv-oversikt, men ellers er det som står der helt uinteressant. De burde heller bare gitt ut tv-guiden. 0 Siter
Gjest nemlig hemlig Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jeg ville tenkt, hun må være lesbisk. Selv jeg som er mann, synes det er mye machotull i Vi Menn. Men jeg ville nok stort sett trodd hun handlet til mannen sin, dersom hun ikke så maskulin ut. 0 Siter
Gjest Monicaen Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jeg har aldri kjøpt Vi Menn, men leser det jevnlig fordi min mann abonerer på det. Jeg tror jeg ville følt det litt merkelig å kjøpe Vi Menn, men langt mer flaut å kjøpe KK, Allers eller Se og Hør. 0 Siter
laban Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jeg kjøper Her og Nå hver uke. De har en veldig bra tv-oversikt, men ellers er det som står der helt uinteressant. De burde heller bare gitt ut tv-guiden. Kjøp dette i stedet: http://www.aller.no/P%C3%85+TV.pBl77BFEFTN99TVQ721-U9or6XAn2RVPL28nMhPLZB9MtlY05hRjUXj.ips 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jeg ville tenkt, hun må være lesbisk. Selv jeg som er mann, synes det er mye machotull i Vi Menn. Men jeg ville nok stort sett trodd hun handlet til mannen sin, dersom hun ikke så maskulin ut. lulz, du lever i en fantasiverden... 0 Siter
Gjest Monicaen Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Haha! På grunn av de lettkledde damene fikk jeg ikke lov til å kjøpe "Vi menn" av eksdama. Hadde en mistanke om at det var litt vel ekstremt. En stund siden jeg kjøpte Vi Menn, men synes å huske at det faktisk var noe interessant lesestoff innimellom også. Og det har aldri slått meg at det er rart at en kvinne kjøper og leser Vi Menn. De skriver vel om så ymse saker og ting, at det nok går på interesse vil jeg tro. Hadde eksdama di noen gang lest Vi Menn, så hun visste hva det var? Om hun forvekslet det med Alle Menn, så skjønner jeg bedre at hun ikke likte at du leste det. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jeg ville tenkt, hun må være lesbisk. Selv jeg som er mann, synes det er mye machotull i Vi Menn. Men jeg ville nok stort sett trodd hun handlet til mannen sin, dersom hun ikke så maskulin ut. Hehe, det var da voldsomt. Jeg har kjøpt Vi Menn mange ganger både til meg selv og til min mann. Synes mye av det som omtales der er mye mere interessant enn "typiske" kvinneblader som allers, norsk ukeblad, se og hør osv. Jeg er så mye heterofil som det går an å bli 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Hehe, det var da voldsomt. Jeg har kjøpt Vi Menn mange ganger både til meg selv og til min mann. Synes mye av det som omtales der er mye mere interessant enn "typiske" kvinneblader som allers, norsk ukeblad, se og hør osv. Jeg er så mye heterofil som det går an å bli ''Jeg er så mye heterofil som det går an å bli :)'' Det var da voldsomt. :-) 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Se & Hør for menn. Det er bare piss. 0 Siter
Gjest winda Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 ''Jeg er så mye heterofil som det går an å bli :)'' Det var da voldsomt. :-) Ja, veldig :-). 0 Siter
laban Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jeg ville tenkt, hun må være lesbisk. Selv jeg som er mann, synes det er mye machotull i Vi Menn. Men jeg ville nok stort sett trodd hun handlet til mannen sin, dersom hun ikke så maskulin ut. ''Jeg ville tenkt, hun må være lesbisk. Men jeg ville nok stort sett trodd hun handlet til mannen sin, dersom hun ikke så maskulin ut.'' Tror du alle lesbiske ser maskuline ut? Hva tenker du hvis du ser en mann kjøpe bind eller truseinnlegg? 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 ''Jeg ville tenkt, hun må være lesbisk. Men jeg ville nok stort sett trodd hun handlet til mannen sin, dersom hun ikke så maskulin ut.'' Tror du alle lesbiske ser maskuline ut? Hva tenker du hvis du ser en mann kjøpe bind eller truseinnlegg? Da tenker jeg at vedkommende liker å kle seg i dameklær. 0 Siter
laban Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Da tenker jeg at vedkommende liker å kle seg i dameklær. Husk at det finnes husstander med personer av begge kjønn, felles økonomi og felles handlekurv. Jeg har jobbet i kiosk i en fjern fortid og hørt mange unnskyldninger for å kjøpe f.eks. konfekt, pocketbøker eller de "styggeste" mannfolkbladene. Vi Menn tror jeg aldri noen gadd å unnskylde seg for å kjøpe. 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Hadde eksdama di noen gang lest Vi Menn, så hun visste hva det var? Om hun forvekslet det med Alle Menn, så skjønner jeg bedre at hun ikke likte at du leste det. Hun visste hva det var, men det hjalp ikke stort. Lettkledde damer var det jo i dette bladet, og der gikk visst grensen. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Det er ikke ofte vi kjøper ukeblader i det hele tatt - men kjøper ofte med en bunke når vi skal på hytta. Da er det jeg som står for handlinga og da kjøper jeg blant annet vi menn. Har aldri tenkt tanken at det skal være flaut. Synes det er mer pinlig at jeg kjøper med se & hør også da Vi menn leser både samboeren min og jeg 0 Siter
Gjest SMIRnøff Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Husk at det finnes husstander med personer av begge kjønn, felles økonomi og felles handlekurv. Jeg har jobbet i kiosk i en fjern fortid og hørt mange unnskyldninger for å kjøpe f.eks. konfekt, pocketbøker eller de "styggeste" mannfolkbladene. Vi Menn tror jeg aldri noen gadd å unnskylde seg for å kjøpe. Det der er bare unnskyldninger. Når menn kjøper tamponger, er det noe galt et sted. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.