Gjest prust Skrevet 25. august 2011 Skrevet 25. august 2011 Jeg har kjøpt meg et treningshjul, litt på impuls - for å hjelpe til med å få litt bedre magemuskler: http://www.xxl.no/hjemmetrening/trimutstyr/smaatrim/exerfit-exercise-wheel-1052297 Har bare hatt det noen får dager - og det var jo litt gøy da! Men er det flere måter å bruker dette på? jeg stør på kne, har armene nesten strake, og skyver fremover, holder så lenge jeg klarer, og ruller tilbake. Gjør dette noen ganger. Det tar vanvittig øverst i magen. Men bruker en hele magen egentlig? Kjenner ikke noe særlig nederst (men der er det litt polstring da.....). 0 Siter
Liliaceae Skrevet 5. november 2011 Skrevet 5. november 2011 Ser at dette er et gammelt innlegg, men regner med det er like aktuelt som tidligere å trene magemuskler :-) Vil bare nevne at motbakker tar godt på magen. Jeg går nemlig jevnlig en lang bakke (skogssti) og merker det veldig godt på magen. Tror det er undermusklene/indre muskulatur/støttemuskler som styrkes. Anbefaler dette i tillegg til treningshjulet :-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. november 2011 Skrevet 6. november 2011 Ser at dette er et gammelt innlegg, men regner med det er like aktuelt som tidligere å trene magemuskler :-) Vil bare nevne at motbakker tar godt på magen. Jeg går nemlig jevnlig en lang bakke (skogssti) og merker det veldig godt på magen. Tror det er undermusklene/indre muskulatur/støttemuskler som styrkes. Anbefaler dette i tillegg til treningshjulet :-) Takk for tips. Jeg bruker hjulet jevnlig (=2-4 ganger i uka), og det tar i hele magen nå - føler at det funker. Har ikke hatt tid til å gå turer i høst, men regnere med at jeg snart starter med det igjen. Litt dårlig med bakker her i nærheten, men jeg skal finne noen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.