BobbyPeru Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Det betyr at du får frigjort tid til noe mer fornuftig. 0 Siter
ekte nick Skrevet 26. august 2011 Forfatter Skrevet 26. august 2011 Det betyr at du får frigjort tid til noe mer fornuftig. Jeg synes det er svært fornuftig nå i tiden før valget, å høre på de politiske debattene. Jeg er nokså usikker på hva jeg skal stemme denne gangen. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Jeg synes det er svært fornuftig nå i tiden før valget, å høre på de politiske debattene. Jeg er nokså usikker på hva jeg skal stemme denne gangen. Jeg skjølnner tankegangen din, men det blir ikke enklere å treffe valg av å høre på knehønene ynke seg. Dessverre. 0 Siter
Colette Skrevet 26. august 2011 Skrevet 26. august 2011 Jeg skjølnner tankegangen din, men det blir ikke enklere å treffe valg av å høre på knehønene ynke seg. Dessverre. Jeg hadde håpet av politikerforakten hadde minket noe etter 22.7. Men det ser dårlig ut. 0 Siter
ekte nick Skrevet 26. august 2011 Forfatter Skrevet 26. august 2011 Jeg skjølnner tankegangen din, men det blir ikke enklere å treffe valg av å høre på knehønene ynke seg. Dessverre. Det er din mening. Andre opplever det kanskje annerledes. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.