Gå til innhold

Er du inneforstått med at høsten er kommet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Å, jeg savner Sunnmøre på høsten! Savner fjella mine:-( Og lukta av fjorden!

Ikke det samme med mjøslukt...

Enig! Har ei venninne som bodde ved Mjøsa (Moelv) i noen år... Ble sprø av å være der for lenge... Savna sjøen, fjordene og havet ;)

Nei, det er fremdeles august! Og i dag har det vært varmt - var faktisk 18 grader på Kjevik klokka 6 i morges, har vel knapt nok vært så varmt før i sommer....

Men dessverre, det regner og er fuktig og vått, og høstfargene begynner å komme.

Men det er for søren meg fremdeles sommer!!!!!!

Jeg pleier leve i fornektelse til ca mars....

Med vennlig hilsen

Det pleier vanligvis jeg også å være god til, men når jeg står til knes i snø og måker for å få løs biljævelen i desember nytter det ikke lenger. Da er sommeren over, gitt...:/

Annonse

Ferskenblomst

Har en rosebusk i hagen med 13 knopper. De skal springe ut først. Og så er det flere av blomstene som ikke har avblomstret ennå. Eplene henger fremdeles på trærne, og på klessnora inne henger det en haug med t-skjorter til tørk. Nei, det er ikke høsten riktig ennå, selv om jeg nok kan begynne å se små tegn. I går var det forresten 23 grader her, på morgen og i skyggen. Det er jammen varmere enn det har vært tidligere i år. Oktober, tenker jeg. Da er det nok blitt høst.

Jeg var innom Moss forleden - der var det Mosselukten! :-(

Med vennlig hilsen

Som en venn av junior formulerte det en gang vi var i byen for å ta ferga til Horten, og jeg hadde forklart at lukta kom fra papirfabrikken: "Lager dem dopapir da, eller?"

Nei, i min hage er det langt fra høst.

Gress og blader er grønne og frodige, alle blomster blomstrer fortsatt med flotte farger og en av rosene har masse knopper som skal bli til blomster. Høstblomstene har ikke satt knopper enda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...