Gå til innhold

Bruker dere alltid BH?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• annegunn

5

• Dorthe

4

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

Jeg bruker alltid bh, unntatt om natten. Føler meg naken uten, og gjorde det samme også da jeg var ung og barnløs.

Jeg har av og til tenkt "hvorfor går hun ikke med skikkelig bh, slik at puppene ser litt penere ut?" Men da har jeg alltid tatt for gitt at de bruker bh uten tilstrekkelig støtte, men kanskje de går uten? ;-)

Jeg så forresten en dame på ca 55 år forleden uten bh. Hun var ganske rund, og hadde pupper som hang nsten ned til bukselinningen, (helt sant!) og de duvet kraftig når hun gikk. Synes det er rart at folk orker den 'slengingen' ;-)

Var vi på samme kjøpesenter?? Hehe

Jeg legger nok mest merke til at damer ikke bruker bh hvis brystene er såpass store at de hopper, danser og dingler. Det synes jeg ser sjuskete ut for å si det rett ut. Ikke noe pent og absolutt ikke elegant.

Jeg bruker alltid bh. Jeg er så vant til det at jeg ikke merker at jeg har den på.

''Jeg bruker alltid bh. Jeg er så vant til det at jeg ikke merker at jeg har den på.''

Samme her. Husker at det var en tilvenningssak da jeg var 14, men det er jaggu meg noen år siden nå. ;-)

Annonse

Gjest Tatjana

Jeg bruker bestandig bh, bortsett fra om natten.Jeg kan ikke helt forstå at det skal være så ubehagelig heller. Når bh'en passer er det da ikke noen tvangstrøye?

Jeg pleier ikke å feste blikket på andre damers brystparti, jeg er nok svært lite observant, så hva andre gjør er forsåvidt uinteressant for meg.

Det er tvangstrøye...

Som gammel rødstømpe bør jeg si meg enig, hehe, men er enig med Lillemus i at du faktisk ikke føler den om du har riktig BH. Det sagt reagerer jeg ikke på "frigordte pupper", kanskje kun under gjennomsiktige topper i sammenhenger der man ikke forventer å se dem ;)

Jeg synes iallefall det ser ganske shabby ut når man faktisk kan se at damene ikke bruker BH...

Selv brukte jeg ikke BH før jeg var 26 og måtte pga at jeg begynte å lekke melk da jeg var gravid ;) Da hadde jeg så faste pupper at man ikke kunne se om jeg hadde BH eller ei. Idag er de nok ikke fullt så faste, så jeg føler for å bruke BH for ikke å føle meg for "flatbrysta" ;)

Det er nok dessverre mange av dem.

Ja.

Det er selvsagt ikke like ille med dem som har små, men man skal være veldig ung og 'perky' (eller operert??) for at det ikke tar seg mye bedre ut med bh der også.

En venninne er med ganske små pupper bruker bare en slags "trøye"/"singlet" som er kort. Ettersom hun går med nokså ettersittende klær hadde det sett ekstremt mye finere ut med en skikkelig bh enn den slappis-t-skjorte-stoff-greia.

Som gammel rødstømpe bør jeg si meg enig, hehe, men er enig med Lillemus i at du faktisk ikke føler den om du har riktig BH. Det sagt reagerer jeg ikke på "frigordte pupper", kanskje kun under gjennomsiktige topper i sammenhenger der man ikke forventer å se dem ;)

Jeg har aldri vent meg til å bruke det. Det var ban the bra da jeg var ung og ikke fantes det BH'er som var små nok til mine heller. Det tror jeg faktisk ikke at det gjør enda, men jeg la inn silikon for noen år siden så jeg har en B-cup. Så ikke henger de og ikke er de store og aldri har noen sagt til meg at jeg burde bruke BH så jeg føler meg ikke noe truffet av diskusjonen her og bruker BH bare hvis jeg trenger clivage på fest ;o)

Men det er rart at de ikke lager små BH cuper. Altså tanta mi puttet sokker og lommetørkler inn i A-cupen, men det er jo så ubehagelig.

Gjest Modern77

Jeg bruker alltid bh, men tar den av og til av om natten for å "hvile" :)

Grunnen er at jeg har store tunge pupper og får vondt i ryggen og dårlig holdning uten, dessuten ser det ikke så fint ut under klærne.

Hadde jeg hatt små pupper eller silikonpupper hadde jeg jo ikke hatt behov for bh annet enn av estetiske hensyn, så da hadde jeg nok gått mer uten bh.

Annonse

Ja, alltid bortsett fra når jeg sover. Det har jeg gjort siden midt i tenårene.

Synes det er skikkelig ubehagelig å gå uten.

Etter at jeg ble voksen handler jeg skikkelige BH'er på undertøysalong. De er dyre, men gir meg mye finere holdning synes jeg.

Jeg bruker alltid bh, unntatt om natten. Føler meg naken uten, og gjorde det samme også da jeg var ung og barnløs.

Jeg har av og til tenkt "hvorfor går hun ikke med skikkelig bh, slik at puppene ser litt penere ut?" Men da har jeg alltid tatt for gitt at de bruker bh uten tilstrekkelig støtte, men kanskje de går uten? ;-)

Jeg så forresten en dame på ca 55 år forleden uten bh. Hun var ganske rund, og hadde pupper som hang nsten ned til bukselinningen, (helt sant!) og de duvet kraftig når hun gikk. Synes det er rart at folk orker den 'slengingen' ;-)

Finnes kanskje ikke noe stort nok?

Gjest redusert

Ja, det gjør jeg alltid. Selv om jeg har hatt brystreduksjon/løft slik at de står av seg selv ;-)

Det gjorde de langt i fra tidligere, det er derfor en svært inngrodd vane hos meg, synes rett og slett det er helt forferdelig ubehagelig å ikke bruke bh.

candyqueen_83

Ja.

Det er selvsagt ikke like ille med dem som har små, men man skal være veldig ung og 'perky' (eller operert??) for at det ikke tar seg mye bedre ut med bh der også.

En venninne er med ganske små pupper bruker bare en slags "trøye"/"singlet" som er kort. Ettersom hun går med nokså ettersittende klær hadde det sett ekstremt mye finere ut med en skikkelig bh enn den slappis-t-skjorte-stoff-greia.

Ja, jeg syns ikke det er pent uten bh selv på damer med små pupper. Fasongen blir mye finere med en god bh på uansett :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...