Gå til innhold

Bruker dere alltid BH?

Anbefalte innlegg

Nei, det er bare herlig at du ikke har skrupler mot å bruke penger på å få noe som passer optimalt :-) Jeg husker jeg en gang for noen år tilbake så et program på tv om noen i London som skreddersydde bh'er til sine kunder, derunder dronning Elizabeth. Det var like før jeg booket flybillet der & da! ;-)

Siden har jeg vært i London mange ganger, men aldri oppsøkt dette stedet. Jeg har funnet ut at det er mulig å få konfeksjon som passer mer enn bra nok, men tanken på en skreddersydd bh er likevel ganske besnærende.

Vet du hvor i London det ligger? Nær Harrods?

Jeg skulle gjerne hatt noen til å skreddersy da jeg var gravid med Lillevill og vokste ut av alt jeg klarte å finne i Oslo, hehe...

Fortsetter under...

• Svar 63
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• annegunn

5

• Dorthe

4

• candyqueen_83

4

Mest aktive i denne tråden

Nei, det er bare herlig at du ikke har skrupler mot å bruke penger på å få noe som passer optimalt :-) Jeg husker jeg en gang for noen år tilbake så et program på tv om noen i London som skreddersydde bh'er til sine kunder, derunder dronning Elizabeth. Det var like før jeg booket flybillet der & da! ;-)

Siden har jeg vært i London mange ganger, men aldri oppsøkt dette stedet. Jeg har funnet ut at det er mulig å få konfeksjon som passer mer enn bra nok, men tanken på en skreddersydd bh er likevel ganske besnærende.

http://www.rigbyandpeller.com/customer-services/madeToMeasure.aspx

Ligger i en sidegate ved Harrods. Jeg har ikke handlet der selv, men en venninne gjorde det en gang vi var i London. Hyllevare, altså, ikke skreddersydd :)

Jepp - etter at puppene mista sin ynde og spenst, er jeg redd jeg skal snuble i dem og falle.

Vel, det er vel en mild overdrivelse, men jeg må ha bh. Unntaket er under morgenkåpa lørdags- og søndags morgen.

Før barna begynte å bruke dem som punchingballer/ tyggis/ bitering, gikk jeg gjerne uten.

http://www.rigbyandpeller.com/customer-services/madeToMeasure.aspx

Ligger i en sidegate ved Harrods. Jeg har ikke handlet der selv, men en venninne gjorde det en gang vi var i London. Hyllevare, altså, ikke skreddersydd :)

Ah! Merci!

Skal vurdere en tur dit neste gang jeg er på de trakter :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...