Spirello Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Nå har je bestemt meg 150%, vil ikke se sånn ut lenger. Jeg ligger på yttergrense på normalvektig på BMI målingen, men ikke fornøyd med kroppen min. Har kjøpt sykkel til mannen og meg, og vi har fått tatt oss noen turer. Deilig å bruke kroppen igjen Det sviiiiir.. hehe.. I fjor kjøpte vi oss ski, så når snøen kommer blir det det som blir erstatninga for syklinga. Jeg skal i tillegg melde meg inn på Condis. Der har de mange morsomme timer, og da kan jeg ikke sluntre unna som jeg ofte gjør når jeg skal trene hjemme. De har barnepass der også, og siden snuppa mi elsker andre barn og er sosial og trygg tror jeg dette vil gå bra. har gså to venninner som trener der, som jeg kan avtale å trene med. Veide meg mandag og vekta viste 66,6 kg. (er 164 høy) Målet er 60-62 kg ved juletider, og 57-58 til sommer´n. Spiser sunt, og hver tredje time, mindre karbo og kutter ut sukker og junk. Unner meg litt på lørdagen. Håper jeg klarer å holde motivasjonen oppe, og at datteren min vil trives på barnpassen - det ville gjort ting mye enklere for da kunne jeg trent om formiddagen Rekker så vidt å trene hjemme nå, mens hun sover. Ble bare så gira her Hvor ofte trener dere, og følger dere diett eller spiser dere bare sunnere? Har dere tips til gode sunne middagsretter? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369245-hopper-i-det-og-melder-meg-inn-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 ''Ble bare så gira her Hvor ofte trener dere, og følger dere diett eller spiser dere bare sunnere? Har dere tips til gode sunne middagsretter? '' Bra du er gira, da kan vi inspirere hverandre! Jeg har ikke helt lagt opp noe fast opplegg for trening. i dag syklet jeg til jobb (25 min hver vei) - og så har jeg kjøpt et treningshjul som jeg bruker til magen. Det ligger på badet, så da bruker jeg det litt sånn av ogs til - om morgenen og gjerne kvelden. Har to venninner jeg går tur med, men vi har ikke fått det til den siste uka, og jeg har ikek gått ut alene (det burde jeg ha gjort). Var med på dugnad på lørdag og gruset veien med krafse fra 9 til 15 - og det tok jammen på magen - har vært lemster i mange muskler jeg ikke ante jeg hadde i mange dager! Bør få trent noe i kveld - enten på friskis og svettis (har ikke bestemt meg for om jeg skal begynne eller ikke) eller en joggetur. I morgen har jeg ikke tid - men i helga må det bli noe. I forhold til mat, så er jeg ikke så flink. Prøver å spise små porsjoner, drikke mye vann, spise mer grønnsaker. Har ingen diett. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/369245-hopper-i-det-og-melder-meg-inn-o/#findComment-3221715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.