Gå til innhold

Daimkuler og annet forsvunnet snop..

Anbefalte innlegg

Gjest Youghurtis.

Jeg savner smakene i ting jeg da. At kjempeyesen smakte sterkt og godt, at pistasjeisen smakte skikkelig pistasje, og ikke minst, den deilige youghurtisen som var på markedet en kort stund for en del år siden. Det var jo nydelig, men forsvant.

Heter seg at det skal være youghurt i både det ene og andre i dag og, men det må være veldig lite, for det smaker slettes ikke som den isen som var den gang :(

Men du, daimkuler, de finnes da ennå de? :)

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• morsan

4

• Bookworm

4

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Linnea79

Jeg savner smakene i ting jeg da. At kjempeyesen smakte sterkt og godt, at pistasjeisen smakte skikkelig pistasje, og ikke minst, den deilige youghurtisen som var på markedet en kort stund for en del år siden. Det var jo nydelig, men forsvant.

Heter seg at det skal være youghurt i både det ene og andre i dag og, men det må være veldig lite, for det smaker slettes ikke som den isen som var den gang :(

Men du, daimkuler, de finnes da ennå de? :)

Enig! Dreamis smaker feks IKKE yoghurt!

Gjest Linnea79

Var en sjokolade en gang i tida som het 5 minutt.

To biter i pakka, med kjeks og tykt nougatlag med nøttebiter... MMMMMM!!

Ja det var denne 5 minutt sjokoladen jeg nevnte i innlegget mitt! Den var helt fantastisk! Selv om de sluttet å selge den for over 20 år siden, husker jeg fremdeles godt smaken! Har prøvd å finne en sjokolade som ligner, men uten hell. Har du funnet noe lignende?

Ja det var denne 5 minutt sjokoladen jeg nevnte i innlegget mitt! Den var helt fantastisk! Selv om de sluttet å selge den for over 20 år siden, husker jeg fremdeles godt smaken! Har prøvd å finne en sjokolade som ligner, men uten hell. Har du funnet noe lignende?

Nei, dessverre... Og trodde ikke det var noen andre som savnet den, heller.

Fikk faktisk en aldri så liten sorgreaksjon da den forsvant fra hyllene ;-)

Gjest Linnea79

Nei, dessverre... Og trodde ikke det var noen andre som savnet den, heller.

Fikk faktisk en aldri så liten sorgreaksjon da den forsvant fra hyllene ;-)

Nei synes faktisk ikke å huske at så mange hadde denne som sin sjokoladefavoritt..merkelig nok! Lurer på om den var importert? Det var ihvertfall verken Nidar eller Freia som produserte den!

Annonse

Nei synes faktisk ikke å huske at så mange hadde denne som sin sjokoladefavoritt..merkelig nok! Lurer på om den var importert? Det var ihvertfall verken Nidar eller Freia som produserte den!

Kan ikke huske å ha sett den sjokoladen (5 minutt) - men når jeg googlet den og sjekket bildene som kom opp, ser jeg tydelig det står Nidar Bergene på den. Men jeg kan fortsatt ikke huske å ha sett den før...

Gjest Tøffe kom tilbake

Kan ikke huske å ha smakt noe særlig av det.

Ihvertfall ikke Soho:

http://www.nidar.no/eway/default.aspx?pid=4&trg=Left_573&Main_172=573:0:&Left_573=577:941::0:575:1:::0:0

5 min husker jeg utseende på men husker ikke smaken

http://9338.vgb.no/2008/02/21/kjaere-nidar-vaer-sa-snill-fa-5-minutt-ut-i-butikkene-igjen/

Jeg savner den gamle banansjokolden i Twist. Det var skikkelig mørk rund sjokolade, med veldig gult fyll. De har jo forsøkt å gjenskape den men har ikke lyktes.

Så savner jeg en kjempegod tykk yoghurt med noe Toffee i bunnen? Husker ikke helt hva det var i bunnen men god var den.

Også savner jeg en småsjokolade som het tøffe tror jeg.

http://www.facebook.com/group.php?gid=42988334418&v=wall

Det var mine favoritter som har forsvunnet :)

Gjest Linnea79

Kan ikke huske å ha sett den sjokoladen (5 minutt) - men når jeg googlet den og sjekket bildene som kom opp, ser jeg tydelig det står Nidar Bergene på den. Men jeg kan fortsatt ikke huske å ha sett den før...

Ja det var visst Nidar Bergene...

Men papire så ikke typisk Nidar Beregne ut, hehe..

Dette var i min gode barndom på 80-tallet ;)

Gjest Linnea79

''Men papire så ikke typisk Nidar Beregne ut, hehe..''

Ups! Jeg er faktisk edru :-o

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...