Gå til innhold

Alternative steder å feire jul?

Anbefalte innlegg

Gjest vil avlyse julen.
Skrevet

Jeg har en familie som ikke gir meg så mye positiv energi for tiden. Hvis jeg hadde hatt samboer, evt barn, så hadde det vært greit å være et annet sted. Slik det er nå så er situasjonen ganske låst. Jeg synes også det er litt deprimerende å skulle sitte hjemme på julaften.

Så jeg ser etter alternativer.

Jeg bor i Oslo. Er det arrangementer etc hvor de trenger folk til å jobbe? Hvis jeg fortsatt hadde min tidligere jobb så kunne jeg evnt ha jobbet julaften, Hvis det var muligheter for det.

Skrevet

Hør med Frelsesarmeen om de trenger hjelp kanskje?

Gjest vil avlyse julen
Skrevet

Hør med Frelsesarmeen om de trenger hjelp kanskje?

Ja jeg kan stikke innom :)

Skrevet

Jeg hørte at det var så stor pågang av frivillige som ville hjelpe til at de måtte avise en del. Men virker ikke som det er slik nå lenger.

Var ikke det først og fremst det tilsvarende arrangementet i Lørenskog? Jeg er ikke sikker.

Men følg med når det kommer info om 2011.

Gjest i samme båt
Skrevet

Vi er litt i tilsvarende situasjon. Kan jo hende vi kunne få til noe sammen (jeg har barn da) i hvertfall hvis vi har litt mer til felles. Har du en (anonym) e-mail adresse du kan oppgi?

Skrevet

Ring kirkens nødhjelp, de trenger hjelp :)

Kirkens nødhjelp driver med hjelp i andre land. Du tenker nok på Kirkens bymisjon. ;)

Skrevet

Kirkens nødhjelp driver med hjelp i andre land. Du tenker nok på Kirkens bymisjon. ;)

Obs, det stemmer :)

Gjest vil avlyse julen
Skrevet

Vi er litt i tilsvarende situasjon. Kan jo hende vi kunne få til noe sammen (jeg har barn da) i hvertfall hvis vi har litt mer til felles. Har du en (anonym) e-mail adresse du kan oppgi?

Hei, beklager sent svar.

Jeg er fortsatt litt i vilrede hvor jeg skal gjøre av meg. Hvis du er fast på dol, så kan jeg evnt skrive et nytt innleg når det nærmer seg, så kan du hinte litt om det da? jeg har ingen anonym epostadresse.

Gjest i samme båt
Skrevet

Hei, beklager sent svar.

Jeg er fortsatt litt i vilrede hvor jeg skal gjøre av meg. Hvis du er fast på dol, så kan jeg evnt skrive et nytt innleg når det nærmer seg, så kan du hinte litt om det da? jeg har ingen anonym epostadresse.

Ok. Gjør det. Du kan forresten lett lage deg en anonym e-post adresse på yahoo eller hotmail el.likne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...