Gå til innhold

Makrell i tomat med smør på brødet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei.

Makrell i tomat er et såpass heslig produkt at jeg ikke engang tar i det med pølseklype.

Skrevet

har alltid margarin under pålegget, og kunne absolutt ikke tenke meg å spise makrell i tomat uten å ha margarin på under. Nyåpnet makrell er kjempegodt..

Skrevet

Jepp - det er kjempegodt med smør (eller bremykt, margarin får du ikke over mine lepper!) under makrell i tomat, men helst på knekkebrød. Av en eller annen grunn synes jeg ikke det passer så godt på brød.

Gjest tomat-johanna
Skrevet

har alltid margarin under pålegget, og kunne absolutt ikke tenke meg å spise makrell i tomat uten å ha margarin på under. Nyåpnet makrell er kjempegodt..

Syntes makrellen er best når boksen har ligget og kost seg i kjøleskapet er ukes tid. Stram og god i smaken!

Skrevet

Jeg spiser ikke så mye brød, men jeg har masse smør under makrellen på knekkebrød :o)

Skrevet

Jo fetere jo bedre! Men det må være smør og ikke margarin.

Slik ser en næringsrik og god skive ut:

1. Selve brødskiven

2. Et godt lag smør

3. Masse majones

4. Grovhakket makrell i tomat

5. Krydder!

Skrevet

Jo fetere jo bedre! Men det må være smør og ikke margarin.

Slik ser en næringsrik og god skive ut:

1. Selve brødskiven

2. Et godt lag smør

3. Masse majones

4. Grovhakket makrell i tomat

5. Krydder!

Majones OG makrell i tomat??? Herregud, nå ble jeg kvalm.

Skrevet

Bruker bare litt. Brød uten smør er ikke godt synes jeg!

Skrevet

Jeg spiser ikke makrell i tomat, og det er svært sjelden jeg spiser smør på brødet. Så selv en av delene er litt i meste laget for meg. :D

Skrevet

Vår eldste bruker majones på makrell i tomaten. Ikke smør under.

Skrevet

Vår eldste bruker majones på makrell i tomaten. Ikke smør under.

Begge deler er jo best :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...