Gå til innhold

Hva slags bil har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Morris fra 1971. Elsker den bilen. Er litt sliten, men går bra.

Skrevet

Suzuki Vitara med splitter nye dekk.

Det er en kjekk bil. God på vinterføre med firehjulstrekk tenker jeg :)

Skrevet

Det er en kjekk bil. God på vinterføre med firehjulstrekk tenker jeg :)

Jepp. Dro opp et minibuss fra grøfta på isholke i fjor. Da ble jeg rett kry av bilen min :-) Også morsomt å cruse forbi folk som står fast med bilene sine i bratte bakker på vinteren :-)

Skrevet

Corolla. Kjedeligere bil finner du ikke (ja, ja- med unntak av Baleno da). Ingen feil - nesten ikke utgifter. Bare fornuft - ikke følelser.

Skrevet

Jeg har ingen bil, og kan ta mye drosje for de utgiftene jeg sparer ut i fra det valget:-)

Skrevet

Corolla. Kjedeligere bil finner du ikke (ja, ja- med unntak av Baleno da). Ingen feil - nesten ikke utgifter. Bare fornuft - ikke følelser.

Samme her - bare at det er en Avensis :P

Skrevet

Vi kjøpte for første gang splitter ny bil før jul. En Audi A4 stasjonsvogn. Den er vi kjempefornøyd med.

Skrevet

Vet egentlig ikke om jeg vil si det, det er nemlig bare et par eksemplarer av akkurat den modellen her i landet, så jeg regner med å bli gjenkjent hvis jeg oppgir merket. Men det er en stor, amerikansk bil, 1990-modell.

Skrevet

En eller annen Golf.

Den har rimelig OK motor, kjapp i frasparket og rimelig i drift, dieselmotor, snill kjørecomputer som sier ifra når den trenger påfyll av olje, drivstoff eller spylevæske, og den er ganske ny - årsmodell 2006, 2007 eller 2008. Ikke helt sikker.

Skrevet

En eller annen Golf.

Den har rimelig OK motor, kjapp i frasparket og rimelig i drift, dieselmotor, snill kjørecomputer som sier ifra når den trenger påfyll av olje, drivstoff eller spylevæske, og den er ganske ny - årsmodell 2006, 2007 eller 2008. Ikke helt sikker.

Du pleier bare å velge den Golfen som nøkkelen passer i når du skal kjøre? ;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

Du pleier bare å velge den Golfen som nøkkelen passer i når du skal kjøre? ;-)

Med vennlig hilsen

Neheida - den har jo FARGE også...!

;-)

Skrevet

Neheida - den har jo FARGE også...!

;-)

"Den første og beste med 4 hjul!"

;-)

Med vennlig hilsen

Skrevet

"Den første og beste med 4 hjul!"

;-)

Med vennlig hilsen

Hehe :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...