Harvest Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 Etter mange år med aktiv trening (dans) pådro jeg meg nakkeprolaps mellom c5 og c6 som ble operert for 3 uker siden. Har fortsatt 3 uker igjen med stiv halskrage. Jeg er hjemme med 2 små barn (1 og 2 år)og kan ikke løfte. Nå har jeg fått kraftig hodepine, og er vond i nakken og ryggen (nedover ryggsøylen) Nakken kjennes forferdelig "sliten". Jeg er redd for å mase på nevrokirurgen, og håper derfor du kan hjelpe meg. Kan det være alvorlig, eller er det bare muskelsmerter? Synes tiden etter operasjonen var smertefull, og vil bare bli frisk igjen. Stort ønske om å kunne bevege meg som jeg er vant med igjen!Takknemlig for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 Harvest. Beklager at jeg ikke har hatt anledning til å svare deg tidligere. Det første jeg tenker på er 2 små barn med løfting etc. samtidig som du går med halskrage som nødvendigvis begrenser dine bevegelses-muligheter betraktelig. Men uansett, legene på sykehuset vil ikke se på dette som noe mas når du tar ny kontakt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.