Gå til innhold

Ned Flanders (ShitDiddelyDo)


Gjest SMIRnøff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    23

  • morsan

    10

  • tonie

    4

  • Nord og ned

    4

Mest aktive i denne tråden

Lurer jeg også på. Savner han her inne;-( Men jeg tenkte meg at han ikke var lett og invitere tilbake etter at han ble utestengt.

Enig. Skjønner meg ikke helt på utestengelsespolitikken her inne, og syns det er synd artige og ikke så pk folk som sdd blir forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SMIRnøff

Lurer jeg også på. Savner han her inne;-( Men jeg tenkte meg at han ikke var lett og invitere tilbake etter at han ble utestengt.

Ble han utvist? Vel, da var han vel psykotisk, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Skjønner meg ikke helt på utestengelsespolitikken her inne, og syns det er synd artige og ikke så pk folk som sdd blir forsvinner.

En fikk vel inntrykk av at de gikk litt over stokk og stein en periode her etter 22.7. når det gjelder utestenging. Veldig synd at virkelig gode debattanter forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble han utvist? Vel, da var han vel psykotisk, da.

Ja, han ble utvist fram til 10.8. Men vi har ikke sett han så mye etter det. Nei, han var ikke psykotisk. Han hadde bare sterke og ærlige meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SMIRnøff

Ja, han ble utvist fram til 10.8. Men vi har ikke sett han så mye etter det. Nei, han var ikke psykotisk. Han hadde bare sterke og ærlige meninger.

Er ikke det å være psykotisk, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det å være psykotisk, da?

Nå driver du med dine egne greier igjen:-) Jeg setter stor pris på deg, Smirnøff, og har aldri klaget på deg. Så ikke ta meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SMIRnøff

Ja, han ble utvist fram til 10.8. Men vi har ikke sett han så mye etter det. Nei, han var ikke psykotisk. Han hadde bare sterke og ærlige meninger.

Kan du gi meg en introduksjon til SDD sin filosofi? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SMIRnøff

Nå driver du med dine egne greier igjen:-) Jeg setter stor pris på deg, Smirnøff, og har aldri klaget på deg. Så ikke ta meg:-)

Jeg bare fleiper jeg da.

Men det er jo litt sant, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Jeg tipper han har sen ferie og befinner seg i Thailand eller et eller annet sted med kameraet sitt. Håper han viser oss fine bilder når han er tilbake :-) (hvis han er på ferie da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fikk vel inntrykk av at de gikk litt over stokk og stein en periode her etter 22.7. når det gjelder utestenging. Veldig synd at virkelig gode debattanter forsvinner.

Var på ferie akkurat da, men fikk samme inntrykk som deg. Syns imidlertid det bør gå an å skille snørr og bart, sdd har virkelig hverken hatt for vane å skape støy, ufred eller spammet forumet og da blir det litt tante sofieaktig det hele. Syns vel utestengelse heller kunne vært benyttet overfor de som plager folk, enten med spydigheter, spam og aggresivitet på mer varig basis jeg da... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletida

Var på ferie akkurat da, men fikk samme inntrykk som deg. Syns imidlertid det bør gå an å skille snørr og bart, sdd har virkelig hverken hatt for vane å skape støy, ufred eller spammet forumet og da blir det litt tante sofieaktig det hele. Syns vel utestengelse heller kunne vært benyttet overfor de som plager folk, enten med spydigheter, spam og aggresivitet på mer varig basis jeg da... ;-)

En del av disusjonene som var etter 22/7 var uverdige og utestengelsene var riktige, men håper jo SDD kommer tilbake. Kan ikke tenke meg at SDD blir borte pga dette. Han er sikkert bare på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du gi meg en introduksjon til SDD sin filosofi? :-P

Slikt kan ikke læres bort:-) I hvert fall ikke av andre enn han selv. Men du er bra nok på din måte- synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ferie akkurat da, men fikk samme inntrykk som deg. Syns imidlertid det bør gå an å skille snørr og bart, sdd har virkelig hverken hatt for vane å skape støy, ufred eller spammet forumet og da blir det litt tante sofieaktig det hele. Syns vel utestengelse heller kunne vært benyttet overfor de som plager folk, enten med spydigheter, spam og aggresivitet på mer varig basis jeg da... ;-)

Enig med deg... Vi får håpe han kommer tilbake:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SMIRnøff

Slikt kan ikke læres bort:-) I hvert fall ikke av andre enn han selv. Men du er bra nok på din måte- synes jeg.

Men jeg kan fortelle deg at jeg mistenker hvem SDD er IRL, og da skal jeg love deg at han lever et dobbeltliv! :-) I likhet med en viss annen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg kan fortelle deg at jeg mistenker hvem SDD er IRL, og da skal jeg love deg at han lever et dobbeltliv! :-) I likhet med en viss annen...

He..he.., Smirnøff:-) Du er en intelligent og hyggelig fyr, som jeg håper ingen noensinne klarer og skremme helt bort herfra. Du trenger ikke og lene deg på SDD:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En del av disusjonene som var etter 22/7 var uverdige og utestengelsene var riktige, men håper jo SDD kommer tilbake. Kan ikke tenke meg at SDD blir borte pga dette. Han er sikkert bare på ferie.

Håper du har rett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer jeg også på. Savner han her inne;-( Men jeg tenkte meg at han ikke var lett og invitere tilbake etter at han ble utestengt.

Jeg mener da han kom tilbake etter den magiske datoen.

Kanskje han bare er på ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...