Gå til innhold

Ned Flanders (ShitDiddelyDo)


Gjest SMIRnøff

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletida

Det rare var jo at han ble den første som ble utestengt, til tross for at han var saklig og velformulert som vanlig. Det var først etter protester fra han selv at et par til fikk samme beskjed. Og det ble da kalt "sutring til webm." Tror aldri jeg har sett maken til dårlig dømmekraft her inne:-(

Du kan ikke ha fulgt ordentlig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    23

  • morsan

    10

  • tonie

    4

  • Nord og ned

    4

Mest aktive i denne tråden

Du kan ikke ha fulgt ordentlig med.

Jeg sitter ikke her 24/7, men det var et par som var betydelig verre enn han.Jeg er dessuten ikke helt overbevist om at vi har samme synspunkt på hva som er ille og ikke, her inne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Jeg sitter ikke her 24/7, men det var et par som var betydelig verre enn han.Jeg er dessuten ikke helt overbevist om at vi har samme synspunkt på hva som er ille og ikke, her inne:-)

Som regel er de betydelig verre ja. Det betyr ikke at de var det nå.

Men dette er lenge siden. Vi er vel ferdige med denne diskusjonen nå egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som regel er de betydelig verre ja. Det betyr ikke at de var det nå.

Men dette er lenge siden. Vi er vel ferdige med denne diskusjonen nå egentlig.

Ok:-) Det er vel ikke så viktig lenger. Men det er synd når debattanter som har viktige og tydelige meninger, forsvinner. Det er kjedelig og lese jatting og pjatting med PK-meninger fra morgen til kveld. Dvs: Når man på en måte vet hva det står, før man har lest det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nickløsheletida

Ok:-) Det er vel ikke så viktig lenger. Men det er synd når debattanter som har viktige og tydelige meninger, forsvinner. Det er kjedelig og lese jatting og pjatting med PK-meninger fra morgen til kveld. Dvs: Når man på en måte vet hva det står, før man har lest det:-)

Men jeg er ikke så sikker på om det ligger noe dramatikk rundt forsvinningen enda. Han er sikkert bare på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det rare var jo at han ble den første som ble utestengt, til tross for at han var saklig og velformulert som vanlig. Det var først etter protester fra han selv at et par til fikk samme beskjed. Og det ble da kalt "sutring til webm." Tror aldri jeg har sett maken til dårlig dømmekraft her inne:-(

uff.... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er ikke så sikker på om det ligger noe dramatikk rundt forsvinningen enda. Han er sikkert bare på ferie.

Det er vel relativt sannsynlig at han har tatt seg en tur, ja :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Shilapila

Han nevnte noe om en eller annen ny kompis? En ABB eller noe i den dur??

Da kan han sikkert få låne klær av han;-) Slik at han ikke trenger å være naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud...Alle desperate menn som frekventerer Sukker,no og andre sjekkesteder bør tipses om doktoronline! Her trengs det menn, altså. Virkelig! Sjekk nedover her da:) Rene hallelujakoret jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...