Gå til innhold

Ned Flanders (ShitDiddelyDo)


Gjest SMIRnøff

Anbefalte innlegg

Det var slik jeg oppfattet situasjonen. Hvis det ikke stemmer, må du så gjerne komme med ditt bidrag.

Han skrev forvirrede ting i blodrus som aldri ville blitt akseptert på noe seriøst forum.

Når WM helt berettiget slo ned på det, og ba han ta en pause for sin egen del, skrev han lange monologer med sutring om at andre også burde bli utestengt, noe han til slutt fikk grinet seg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Colette

    23

  • morsan

    10

  • tonie

    4

  • Nord og ned

    4

Mest aktive i denne tråden

Etter 22/7 ble det litt stygge diskusjoner her, der Sør og Nord og Ned gikk i strupen på hverandre. Webbis kritiserte mest Sør, noe som fikk mange til å reagere, spesielt SDD.SDD forsvarte Sør så mye at han kom på kant med, og trosset Webmaster. Dermed stengte webbis ham ute. Det syntes både SDD og flere var grådig uretferdig, med det resultat at Sør og Nord og Ned også ble utestengt. De ble vel utestengt for et par uker. Sør og Nord og Ned kom tilbake, men ikke SDD.

Sånn for ordens skyld: Jeg har ikke skrevet et ord til N&N på flere måneder.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skrev forvirrede ting i blodrus som aldri ville blitt akseptert på noe seriøst forum.

Når WM helt berettiget slo ned på det, og ba han ta en pause for sin egen del, skrev han lange monologer med sutring om at andre også burde bli utestengt, noe han til slutt fikk grinet seg til.

Noen ganger er litt selvinnsikt på sin plass ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du får videreformidle det til vennene dine. Alle andre har mislyktes.

Videreformidle til vennene mine? Ingen av mine venner (meg bekjent) er på Dol, så jeg skjønner ikke hva du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vitalitet

Etter 22/7 ble det litt stygge diskusjoner her, der Sør og Nord og Ned gikk i strupen på hverandre. Webbis kritiserte mest Sør, noe som fikk mange til å reagere, spesielt SDD.SDD forsvarte Sør så mye at han kom på kant med, og trosset Webmaster. Dermed stengte webbis ham ute. Det syntes både SDD og flere var grådig uretferdig, med det resultat at Sør og Nord og Ned også ble utestengt. De ble vel utestengt for et par uker. Sør og Nord og Ned kom tilbake, men ikke SDD.

Ja, webtroll som Sør forgår ikke så lett... sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Etter 22/7 ble det litt stygge diskusjoner her, der Sør og Nord og Ned gikk i strupen på hverandre. Webbis kritiserte mest Sør, noe som fikk mange til å reagere, spesielt SDD.SDD forsvarte Sør så mye at han kom på kant med, og trosset Webmaster. Dermed stengte webbis ham ute. Det syntes både SDD og flere var grådig uretferdig, med det resultat at Sør og Nord og Ned også ble utestengt. De ble vel utestengt for et par uker. Sør og Nord og Ned kom tilbake, men ikke SDD.

Er ikke her så ofte selv lenger, bare inn i mellom... så jeg leste faktisk ikke svaret her før nå. Såpass ja, det er jo ikke første gang det er heftige diskusjoner her inne, så det spørs om han lurer rundt litt likevel, selv om det ikke gis noe livstegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...