ekte nick Skrevet 3. september 2011 Skrevet 3. september 2011 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article4216669.ece 0 Siter
PieLill Skrevet 3. september 2011 Skrevet 3. september 2011 Er ikke Nobelkommiteen, FN og fredsmegler steder og stillinger man bruker for å kvitte seg med motstandere og/eller konkurenter. Eventuelt som plaster på såret for noen man har albuet bort. Hagen ville forhåpentligvis ikke tildelt fredsprisen til en nyinnsatt amerikansk president som foreløpig ikke har utrettet noe som helst for fred. Men jeg ser ham ikke helt for meg i en posisjon som krever så stor grad av diplomati. Han er flinkere til å snakke rett fra levera. mvh 0 Siter
ekte nick Skrevet 3. september 2011 Forfatter Skrevet 3. september 2011 Er ikke Nobelkommiteen, FN og fredsmegler steder og stillinger man bruker for å kvitte seg med motstandere og/eller konkurenter. Eventuelt som plaster på såret for noen man har albuet bort. Hagen ville forhåpentligvis ikke tildelt fredsprisen til en nyinnsatt amerikansk president som foreløpig ikke har utrettet noe som helst for fred. Men jeg ser ham ikke helt for meg i en posisjon som krever så stor grad av diplomati. Han er flinkere til å snakke rett fra levera. mvh "jeg ser ham ikke helt for meg i en posisjon som krever så stor grad av diplomati." Godt sagt! 0 Siter
PieLill Skrevet 3. september 2011 Skrevet 3. september 2011 "jeg ser ham ikke helt for meg i en posisjon som krever så stor grad av diplomati." Godt sagt! Ville nesten være synd å kneble Hagen med en diplomatisk rolle. Spørs kanskje også om det ville vært mulig. mvh 0 Siter
Gjest togli Skrevet 3. september 2011 Skrevet 3. september 2011 Det er vel ingen jeg mindre kunne tenkt meg i den posisjonen.... 0 Siter
PieLill Skrevet 3. september 2011 Skrevet 3. september 2011 Det er vel ingen jeg mindre kunne tenkt meg i den posisjonen.... Hva med Ari Behn? mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.