cathlin Skrevet 3. september 2011 Forfatter Skrevet 3. september 2011 http://www.filmforumet.no/film/1565.html Spurte etter den, men har ikke blitt sluppet i Norge ennå. 0 Siter
cathlin Skrevet 3. september 2011 Forfatter Skrevet 3. september 2011 Kongen av bastøy, Klovn the movie Endte opp med Pax. Prøver nok en gang å gi norsk film en sjanse. 0 Siter
cathlin Skrevet 3. september 2011 Forfatter Skrevet 3. september 2011 Ellers er Whitnail & I en film å få med seg :-) Den har jeg prøvd meg på en gang, men jeg holdt ikke ut lenge nok til å sette pris på den. 0 Siter
cathlin Skrevet 3. september 2011 Forfatter Skrevet 3. september 2011 Ellers er Whitnail & I en film å få med seg :-) Hvis du har anledning, kan du forklare hva det er med denne filmen? 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 3. september 2011 Skrevet 3. september 2011 Har du sett Varg Veum? Norsk krim. Anbefales! 0 Siter
megler Smekk Skrevet 3. september 2011 Skrevet 3. september 2011 Endte opp med Pax. Prøver nok en gang å gi norsk film en sjanse. Au-da. Ble ikke den slaktet over hele linja? 0 Siter
cathlin Skrevet 3. september 2011 Forfatter Skrevet 3. september 2011 Au-da. Ble ikke den slaktet over hele linja? Det er veldig godt mulig. 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Kanskje ikke så ny, men kan varmt anbefale en film som garantert vil gjøre deg hoppende glad: Skippy the Bush Kangaroo. 0 Siter
Gjest Chakana Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Kanskje ikke så ny, men kan varmt anbefale en film som garantert vil gjøre deg hoppende glad: Skippy the Bush Kangaroo. Er ikke det en tv serie? 0 Siter
Gjest T56yghbn Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Spurte etter den, men har ikke blitt sluppet i Norge ennå. Tuller du? Jeg har da hatt den dvd'en i flere år. Med norsk tekst. Kjøpt på platekompaniet. 0 Siter
cathlin Skrevet 4. september 2011 Forfatter Skrevet 4. september 2011 Tuller du? Jeg har da hatt den dvd'en i flere år. Med norsk tekst. Kjøpt på platekompaniet. Det var det de sa på videoutleiebutikken. 0 Siter
Gjest Jacoba Skrevet 4. september 2011 Skrevet 4. september 2011 Hvis du har anledning, kan du forklare hva det er med denne filmen? Humor, antihelter. :-) 0 Siter
Gjest fruitcake Skrevet 6. september 2011 Skrevet 6. september 2011 Er ikke det en tv serie? Jo, det er det kanskje. Det betyr jo bare at det blir mer å se. Nok underholdning til flere helaftener der. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.