Gjest gabrielB Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 Hva er en MR-us.,? (undersøkelse) kan du forklare for meg? Jeg var fredag den 12.10-01 til ettersjekk hos kirurgen som opererte meg.Han syntes kneet var veldig bra og muskulaturen rundt var godt oppbygd.Han hadde ikke råd om videre opptrening å gi meg.Undersøkelsen: han så og kjente på kneet og syntes det var stramt og fint 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 21. oktober 2001 Del Skrevet 21. oktober 2001 gabrielB. Når en erfaren lege bedømmer situasjonen med kneet ditt så positivt, er jo det svært lovende. Tålmodig opptrening etter råd fra fysioterapeuten er nok det som skal til. Da er det neppe aktuelt med rtg. undersøkelse i en eller annen form. MR-us. er en 3-dimensjonal "rtg. uundersøkelse" som er basert på såkalt magnetresonans. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.