Gå til innhold

Penger til bursdag

Anbefalte innlegg

Gjest Shira :o)

Jeg har nok fått mer av mamma enn sambo, og han mer av sine foreldre.

Nå etter mange år sammen er det litt hipp om happ hvem som får mest. Jeg har aldri tenkt over det egentlig. Jeg får pengegave av min far hver bursdag, sambo får ingenting til sin bursdag, julegave får vi felles.

Har dere vært sammen lenge?

Fortsetter under...

''Jeg orker ikke bry meg om slike bageteller, synes livet er vrient nok.''

Hehe... det synes jeg var bra sagt ;-)

''Hehe... det synes jeg var bra sagt ;-)''

Ja, jeg har kun plass til en viss mengde problemer og det begeret er fylt for noen år framover nå. Alt annet flommer bare over og faller ned i overse-dammen ;)

''Hehe... det synes jeg var bra sagt ;-)''

Ja, jeg har kun plass til en viss mengde problemer og det begeret er fylt for noen år framover nå. Alt annet flommer bare over og faller ned i overse-dammen ;)

Jeg skal prøve å huske på den overse-dammen neste gang jeg er i ferd med å henge meg opp i en bagatell, noe som dessverre kan skje fra tid til annen....*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...