Gå til innhold

Skakkjørte kommuner er Frp-kommuner

Anbefalte innlegg

Frp-folket forsøker kontinuerlig å fremstille det som om de er de eneste som har kontroll på økonomi, og at de rødgrønne roter det til. Sannheten er, selvsagt, en helt annen:

''Frp har dårligst kontroll med pengesekken i kommunene - og har flest av sine kommuner under statlig styring.

I gårsdagens «Kommunebørs» presenterte Dagbladet hvilke kommuner i Norge som har dårligst styring med økonomien. Ifølge kåringa har Frp-kommuner i snitt dårligst økonomisk kontroll, mens Venstre-kommuner er best.

Frp er i tillegg det partiet med flest av sine kommuner under statlig styring.

Hele 30 prosent av Frp-kommunene står oppført på kommunaldepartementets ROBEK-liste. Det betyr en omfattende statlig kontroll av budsjetter, nye låneopptak og leieavtaler.

Til sammenlikning har Venstre 18 prosent av sine kommuner på «skrekklista», og Ap har 14 prosent. ''

Kilde: http://www.dagbladet.no/2011/09/05/nyheter/kommuneborsen/valg11/stranda_kommune/frp/17962371/

Det som egentlig er poenget her er hvor frekke de er når det er snakk om økonomi. Det er ingen som har rotet det til så mye som Frp.

De skylder til og med på at de blir stemt inn i fattige kommuner, men det gjelder da for alle partier. Noen må jo rydde opp etter dem!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/369498-skakkj%C3%B8rte-kommuner-er-frp-kommuner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir alvorlig bekymret av denne FRP-hatet, venstreekstremistiske propagandaen du driver å sprer om dagen Sør.

Du er snart like ille som ekstremistene vi alle frykter..

Det er forøvrig bedre å prøve å fremme partiet du mener gjør mye bra enn å slenge dritt om andre partier.. det er egentlig bare barnslig.

Gjest takk mary poppins

Jeg blir alvorlig bekymret av denne FRP-hatet, venstreekstremistiske propagandaen du driver å sprer om dagen Sør.

Det er forøvrig bedre å prøve å fremme partiet du mener gjør mye bra enn å slenge dritt om andre partier.. det er egentlig bare barnslig.

Endelig et godt svar på denne propagande som sør driver og kjører for tida

''Det er forøvrig bedre å prøve å fremme partiet du mener gjør mye bra enn å slenge dritt om andre partier.. det er egentlig bare barnslig.''

Godt sagt.

Annonse

1) Jeg "hater" ikke Frp, men jeg misliker politikken deres, og måten de fremstiller den på.

2) Jeg er ikke engang i nærheten av å være "venstreekstrem" , med mindre man springer rundt med brun skjorte hver dag. Jeg ligger ganske sentralt.

Ellers er det jo fint hvis du kan ta ballen, i stedet for mannen.

Hva mener du om hovedinnlegget?

Med vennlig hilsen

Gjest Nickløsheletida

Har tenkt nøyaktig det samme.

1) Jeg "hater" ikke Frp, men jeg misliker politikken deres, og måten de fremstiller den på.

2) Jeg er ikke engang i nærheten av å være "venstreekstrem" , med mindre man springer rundt med brun skjorte hver dag. Jeg ligger ganske sentralt.

Med vennlig hilsen

Jeg er interessert i politikk, men jeg diskuterer det så og si aldri her inne, for jeg vet hvordan det er å diskutere med deg. Jeg orker det rett og slett ikke, og _vet_ at vi aldri kommer til å bli enige.

Jeg er interessert i politikk, men jeg diskuterer det så og si aldri her inne, for jeg vet hvordan det er å diskutere med deg. Jeg orker det rett og slett ikke, og _vet_ at vi aldri kommer til å bli enige.

Nei, du foretrekker tydeligvis å diskutere "Sør", i stedet for sak.

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest takk mary poppins

Det "gode svaret" handlet kun om å ta mannen, i stedet for ballen.

Som vanlig!

Med vennlig hilsen

Nei - men synes ikke du gjør annet enn å rakke ned på Frp. Unngår stort sett de trådene dine - for det er kun nedrakking du er ute etter.

Ha en fin dag videre

Gjest Nord og ned.

Med vennlig hilsen

''Jeg er ikke engang i nærheten av å være "venstreekstrem" , med mindre man springer rundt med brun skjorte hver dag. Jeg ligger ganske sentralt.''

Du er en ytterst hatefull intolerant ytterliggående venstreekstremist, mer opptatt av FrP enn Carl I Hagen og Siv Kensen til sammen.

Gjest freppedama

Virker som om du har en dårlig sak, og derfor heller diskutere andre debattanter fremfor sak. Stemmer det?

Med vennlig hilsen

''Virker som om du har en dårlig sak,''

Virker som "ditt" parti har en dårlig sak (og generelt sett har jo SV det) siden du alltid må trekke frem Frp.

''Virker som om du har en dårlig sak,''

Virker som "ditt" parti har en dårlig sak (og generelt sett har jo SV det) siden du alltid må trekke frem Frp.

Jeg har ikke ett parti.

Jeg har ting jeg er enig med Høyre, Venstre, Ap og SV med, men ikke ett parti.

Med vennlig hilsen

Så trekk frem dette da, isteden for denne kontinuerlige barnslige nedrakkingen av Frp.

Nei, det er det opp til de som brenner for disse partiene å gjøre. Hensikten min var å vise at Frps "økonomiske kontroll" og "koster mindre" er en myte.

Med vennlig hilsen

Gjest intheocean

Well spoken as they say over there :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...