Gå til innhold

???


Gjest på forhånd takk -igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest på forhånd takk -igjen!

Hvorfor blir ikke ting slettet når en har bedt om det?

Er det fordi Webmaster & Co. ikke liker meg og synes at innleggene mine bør stå som en slags straff?

Forklar meg gjerne hvorfor.

Håper dere forstår at nettkommunikasjon og virkelighet er to forskjellige ting.

Jeg er ikke på langt nær så gal i virkeligheten som jeg kanskje fremstår her. (Men jeg forventer ikke at noen gidder å bry seg om det).

Men jeg har i perioder tendenser til paranoia, så det hadde vært fint om du/dere kunne forklart meg hvorfor dere ikke sletter det jeg har bedt om. Aller helst så jeg at dere slettet det jeg har bedt om. Så skal jeg ikke plage dere mer etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Det er mye ekstra-jobb for webmaster om han/hun skal slette på oppdrag av forumdeltagerene.

2. Det er respektløst i forhold til de som har tatt seg tid til å bidra i de trådene som blir slettet.

3. Tråder med fagsvar skal stå, slik at andre kan søke på temaer av interesse og lese legesvar.

4. Du skal tenke før du sender innlegget, ikke etterpå. Hvis webmaster ordner opp hver gang, så lærer ikke forumdeltagerene å ta ansvar for sin egen posting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest good bye!

Det blir mye jobb om de skal slette hele tiden.

Kanskje et alternativ hadde vært at en kunne slette sine egne tråder og kanskje også svar...

Men altså, hvis du syns det blir for mye styr dette, så finn deg heller et annet forum :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synes jeg

1. Det er mye ekstra-jobb for webmaster om han/hun skal slette på oppdrag av forumdeltagerene.

2. Det er respektløst i forhold til de som har tatt seg tid til å bidra i de trådene som blir slettet.

3. Tråder med fagsvar skal stå, slik at andre kan søke på temaer av interesse og lese legesvar.

4. Du skal tenke før du sender innlegget, ikke etterpå. Hvis webmaster ordner opp hver gang, så lærer ikke forumdeltagerene å ta ansvar for sin egen posting.

Bra og godt utfyllende svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest på forhånd takk -igjen!

Det er litt vanskelig å forstå hva du mener her, da såvidt jeg kan forstå så har vi slettet de innleggene du ba om å få slettet.

Ok, det så jeg ikke da jeg startet denne tråden. Beklager det, og tusen takk for at innleggene mine er blitt slettet. :-)

Alt godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...