Gjest itsyBitsy Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Blir lei av å være på edderkoppjakt. Det verste er at de er så store. Noen som vet hvordan man blir kvitt dem? 0 Siter
Gjest ambrose Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Tror det var en tråd om det for noen dager siden. Se om du kan hente noen tips der 0 Siter
Hypoen Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Tror det var en tråd om det for noen dager siden. Se om du kan hente noen tips der Hei ! Jeg HATER edderkopper !!!! På Jernia og diverse maling/ tapetbutikker får du kjøpt noe som heter 810 , det sprayer jeg på takrennene rundt inngangsparti og ved verandaen og ellers der disse ufyselige beistene kan innvadere meg ! Dette virker umiddelbart , udyra segner om etter en liten dusj.....: ) Dette virker i tre til fem uker , spørs hvor mye det regner.Skal ikke brukes innendørs !! Lykke til : ) 0 Siter
Gjest itsyBitsy Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Hei ! Jeg HATER edderkopper !!!! På Jernia og diverse maling/ tapetbutikker får du kjøpt noe som heter 810 , det sprayer jeg på takrennene rundt inngangsparti og ved verandaen og ellers der disse ufyselige beistene kan innvadere meg ! Dette virker umiddelbart , udyra segner om etter en liten dusj.....: ) Dette virker i tre til fem uker , spørs hvor mye det regner.Skal ikke brukes innendørs !! Lykke til : ) Tusen takk for tips! Da skal jeg forsøke det. Blir lei av dem. 0 Siter
Gjest Ånden Skrevet 9. september 2011 Skrevet 9. september 2011 Edderkoppene er dine beste venner. De støvsuger huset for andre insekter. 0 Siter
meg__123! Skrevet 11. september 2011 Skrevet 11. september 2011 Glad jeg bor i en leilighet hvor jeg ikke finner en eneste edderkopp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.